۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین توقیف کاروان حمل کالای قاچاق در قزوین
کد خبر: ۲۷۱۵۴۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ ساعت: ۱۴:۴۲ ↗ لینک کوتاه

رئیس پلیس آگاهی استان خبرداد:

توقیف کاروان حمل کالای قاچاق در قزوین

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین از توقیف ۸ دستگاه خودرو که به صورت کاروانی در محورهای مواصلاتی استان در حال حمل کالای قاچاق بودند، خبر داد.

توقیف کاروان حمل کالای قاچاق در قزوین
سرهنگ آرش مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: ماموران مبارزه با کالای قاچاق و ارز پلیس آگاهی استان، حین کنترل خودروهای عبوری در آزاد راه «قزوین- زنجان» در راستای مبارزه با قاچاقچیان کالا، به ۸ دستگاه خودرو سواری مشکوک و دستور ایست صادر کردند.

وی ادامه داد: رانندگان خودروها «۴ دستگاه پژو، ۳ دستگاه سمند و یک دستگاه سواری پراید» با مشاهده ماموران و بدون توجه به فرمان ایست پلیس با سرعت بالا متواری و بلافاصله واحد گشت به تعقیب خودرو پرداخته و با همکاری سایر واحدهای گشتی موفق به توقیف خودرو ها در عوارضی «قزوین – کرج» شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان افزود: پس از متوقف کردن خودروها در بازرسی ماموران از آن تعداد ۲ هزار و ۷۴۶ ثوب الیسه خارجی قاچاق و ۳۹۰ بسته لوازم بهداشتی کشف و رانندگان خودرو ها دستگیر و به همراه کالای قاچاق به مقر پلیس انتقال داده شدند.

وی با اشاره به ارزش ۸۰۰ میلیون ریالی کالای قاچاق کشف شده برابر اعلام کارشناسان تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شدند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان