۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۱۱۳ پروژه گازرسانی در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد
کد خبر: ۲۷۱۵۱۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ ساعت: ۸:۵۰ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین:

۱۱۳ پروژه گازرسانی در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۱۱۳ پروژه گازرسانی در استان قزوین با هزینه ای بالغ بر ۲۱۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال افتتاح می‌شود.

۱۱۳ پروژه گازرسانی در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد
اسماعیل مفرد بوشهری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: گازرسانی به شهر سیردان به عنوان آخرین شهر فاقد گاز استان مهمترین پروژه شرکت گاز در دهه فجر است که گازرسانی به آن پرونده شهرهای فاقد گاز استان بسته می‌شود.

وی هزینه گازدار شدن این شهر را ۳۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: با گازرسانی به این شهر ۳۰۰ خانوار از نعمت گاز بهره مند می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین اذعان کرد: همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۱۱۳ پروژه گازرسانی در استان قزوین با هزینه ای بالغ بر ۲۱۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال افتتاح می‌شود.

وی همچنین از گازدار شدن ۳۰ روستا در اقصی نقاط استان همزمان با سی ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب خبر داد.

این مسئول ادامه داد: با هزینه ای معادل ۱۶۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال ۱۱ روستا در منطقه آوج، ۷ روستا در طارم سفلی، ۳ روستا در تاکستان، ۵ روستا در الموت و ۴ روستا در بوئین زهرا و آبیک به شبکه سراسری گاز متصل می‌شوند که به این ترتیب گاز گرما بخش خانه‌های ۲ هزار ۴۶۲ خانواده روستایی خواهد شد و بدین ترتیب ۸۱ درصد خانوارهای روستایی استان قزوین به گاز طبیعی دسترسی خواهند داشت.

وی از گازرسانی به ۸۲ واحد صنعتی عمده و جزء در دهه فجر با صرف هزینه ای بالغ بر ۱۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خبرداد.

بوشهری عنوان کرد: با گازرسانی به این ۸۲ واحد صنعتی هم اکنون ۲ هزار و ۶۴۷ واحد صنعتی عمده و جزء در سطح استان قزوین به شبکه سراسری گاز متصل هستند که امیدواریم با برنامه ریزی‌های صورت گرفته این روند با شتاب بیشتری دنبال شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان