۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۱۰۶۹ پروژه فرهنگی، خدماتی و اقتصادی به بهره‌برداری می‌رسد
کد خبر: ۲۷۱۴۷۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ ساعت: ۱۵:۱۸ ↗ لینک کوتاه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین:

۱۰۶۹ پروژه فرهنگی، خدماتی و اقتصادی به بهره‌برداری می‌رسد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: ۳هزار برنامه در دست اجرا و اقدام است و از ۱۰۶۹ پروژه فرهنگی، خدماتی، اقتصادی بهره برداری خواهد شد.

۱۰۶۹ پروژه فرهنگی، خدماتی و اقتصادی به بهره‌برداری می‌رسد
حجت الاسلام علی قابل در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین، با اشاره به برنامه‌های دهه فجراظهار کرد: 22 کمیته در مرکز استان تحت عنوان بزرگداشت ستاد دهه فجر و 18 کمیته در هر شهرستان فعال شده است و اهداف این کمیته‌ها تبیین دستاوردهای انقلاب طی 39 سال، تبیین توطئه‌های دشمنان و تبیین اصل نه شرقی نه غربی انقلاب اسلامی است.

وی افزود: مسئله خانواده باید در کمیته‌های دهه فجر مورد توجه قرار بگیرد امروز دشمن با هجمه به بنیان خانواده به دنبال ریشه کنی آن است، زیرا دشمن تجربه حضور خانواده‌هایی را در دوران دفاع مقدس دارد که چندین فرزند خود را تقدیم انقلاب کرده اند؛ بنابراین امروز جوانان ما را مورد هدف قرار داده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد: دشمن با ترویج فساد در دوران پهلوی به هجمه مشغول بود و هم اکنون با حمایت از کانال‌های تلگرامی به دنبال ترویج فساد است و ما باید کلید فضای مجازی را در اختیار داشته باشیم، هیچ کس مخالف فضای مجازی نیست؛ اما ما باید با فکر و اندیشه خود مدیریت این فضا را به دست بگیریم.

وی درباره برنامه‌های دهه مبارک فجر در قزوین گفت: 3هزار برنامه در دست اجراست که این برنامه‌ها از 11 بهمن با تجمع طلاب در سازمان تبلیغات آغاز شد.

برگزاری راهپیمایی 22 بهمن از 2 میدان
این کارشناس سیاسی ابراز کرد: حرکت موتورسواران، گلباران جایگاه سمبلیک حضرت امام در مزار شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان در مسجد شیخ الاسلام، در 12 بهمن ماه برگزار شد و بهره برداری از 1069 پروژه فرهنگی، خدماتی، اقتصادی در دست انجام است.

وی بیان کرد: برگزاری نشست‌های سیاسی فرهنگی و بصیرتی در مدارس و دانشگاه‌ها، برگزاری مهمانی لاله‌ها، محافل انس با قرآن، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری، خوشنویسی، کتابخوانی، جشن‌های پیروزی انقلاب در 40 مسجد بزرگ در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، از برنامه‌های این دهه است.

این مسئول اذعان کرد: محافل شب‌های شعر انقلاب و خاطره گویی، دیدار با خانواده‌های شهدای انقلاب، برگزاری جشنواره‌های علمی- ادبی، برگزاری جشن ورزشی و کرسی‌های آزاداندیشی از دیگر برنامه‌هاست همچنین به دلیل تقارن این ایام با شهادت حضرت زهرا(س) از پرچم‌های متبرک این بانو استفاده می‌شود.

وی اضافه کرد: در سال جاری راهپیمایی 22بهمن با تغییر رویکردی با حرکت از چند میدان برگزار می‌شود، از 2 میدان ولیعصر و میرعماد به سمت خیابان شهدا و از مقابل مساجد در سه مسیر به منظور تبیین جایگاه مساجد در انقلاب برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار کرد: مسیر راهپیمایی از مسجد امام حسین(ع) در چهارراه طالقانی، مسجد ثارالله در میدان میرعماد، در خیابان امام خمینی(ره) و مسجدالنبی راهپیمایی به سمت خیابان شهدا برگزار می‌شود و نماز در مسجد جامع اقامه خواهد شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان