۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین نسل امروز هرگز اسیر وسوسه‌هایی که درصدد ناامیدکردن آنهاست، نمی‌شود
کد خبر: ۲۷۱۴۶۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ ساعت: ۱۲:۲۰ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

نسل امروز هرگز اسیر وسوسه‌هایی که درصدد ناامیدکردن آنهاست، نمی‌شود

استاندار قزوین گفت: نسل امروز هرگز اسیر وسوسه‌هایی که درصدد ناامید کردن آنهاست؛ نمی‌شود چراکه مردم ما، نظام و انقلابشان را با سرمایه بزرگی به دست آوردند و خون‌های زیادی برای استقرار نظام اسلامی ریخته شده است.

نسل امروز هرگز اسیر وسوسه‌هایی که درصدد ناامیدکردن آنهاست، نمی‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در جشن بزرگ گلبانگ انقلاب که پیش از ظهر امروز(شنبه) در سالن ورزشی الغدیر قزوین برگزار شد؛ اظهار کرد: دانش‌آموزان و نسل امروزی که در دوران پیروزی انقلاب اسلامی حضور نداشتند حق دارند از ما بپرسند؛ که چرا انقلاب کردیم و این وظیفه ما است که شرایط و حوادثی که پیش از انقلاب در کشور رخ داده است را به آنها منتقل کنیم.

وی افزود: در دوران پیش از انقلاب کشور ایران قدرت اختیار و تصمیم گیری نداشت و سفارت آمریکا برای سرنوشت کشور تصمیم می‌گرفتند؛ اما امروز با وجود مشکلات، دارای استقلال هستیم که مهم‌ترین دستاورد پیروزی انقلاب اسلامی بوده و نظام اسلامی خدمات ارزنده‌ای در کشور داشته است.

استقلال مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است
استاندار قزوین خاطرنشان کرد: سال ۴۲ پس از سخنرانی امام راحل و به چالش کشیدن نظام طاغوت وقتی امام خمینی(ره) دستگیر شدند در پاسخ به سوال رئیس وقت ساواک که به امام گفته بود شما چگونه می‌خواهید در مقابل شاه بایستید وقتی سربازی ندارید، امام فرمودند "سربازان من در گهواره‌اند".

وی ادامه داد: سال ۵۷ دیدیم که همان کودکانی که در سال 42 در گهواره بودند همراه با پدران و مادران خود به خیابانها آمده و نظام ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را در کشور ساقط و نظام اسلامی را حاکم کردند.

زاهدی تصریح کرد: جشن پیروزی انقلاب متعلق به همه ملت ایرانی است که هر ساله همه آحاد جامعه از هر قشری آزادانه در این جشن شرکت می‌کنند.

وی عنوان کرد: امروز ما افتخار می‌کنیم که جوانان و نوجوانان و دانش‌آموزان که آینده سازان نظام هستند در کنار معلمان خود درس می‌خوانند تا در موفقیت و سربلندی کشور نقش آفرین باشند.

استاندار قزوین بیان کرد: نسل امروز هرگز اسیر وسوسه‌هایی که درصدد ناامید کردن آنها هستند؛ نمی‌شوند چراکه مردم ما، نظام و انقلابشان را با سرمایه گذاری بزرگی به دست آوردند و خون‌های زیادی برای استقرار نظام اسلامی ریخته شده است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: ۲۵۰ هزار شهید، تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران شده است؛ تا امروز ما در کشور با امنیت زندگی کنیم و مردم قطعا این امنیت و آرامش را در مقابل وسوسه ها و دسیسه‌های دشمنان از دست نحواهند داد و همیشه از نظام و انقلاب و رهبری و دولت خود دفاع خواهند کرد‌.

گفتنی است؛ در این مراسم که جمعی از مسئولان استانی حضور داشتند زنگ انقلاب توسط آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به صدا درآمد.

اجرای سرودهای انقلابی توسط دانش‌آموزانی از چند دبیرستان دخترانه قزوین و برگزاری نمایشگاهی از دستاوردهای انقلاب از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/7003


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان