۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین حضور ایران در سوریه، پرداخت هزینه امنیت مردم است/ از نخستین روزهای پیروزی انقلاب تاکنون یک روز هم بدون درگیری با دشمن نبوده‌ایم
کد خبر: ۲۷۱۴۵۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ ساعت: ۱۱:۱۹ ↗ لینک کوتاه

شریعتمداری:

حضور ایران در سوریه، پرداخت هزینه امنیت مردم است/ از نخستین روزهای پیروزی انقلاب تاکنون یک روز هم بدون درگیری با دشمن نبوده‌ایم

مدیرمسئول روزنامه کیهان گفت: درگیری کشور ما با آمریکا ماهوی است و این درگیری در صورتی تمام می‌شود که یا ما دست از اسلام ناب بکشیم یا آمریکا از خوی استکباری خود کنار بیاید.

حضور ایران در سوریه، پرداخت هزینه امنیت مردم است/ از نخستین روزهای پیروزی انقلاب تاکنون یک روز هم بدون درگیری با دشمن نبوده‌ایم
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، حسین شریعتمداری شب گذشته در برنامه‌ای که به مناسبت دهه فجر در مسجد جامع شهرستان عباس‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: حضرت زهرا(س) کوچه‌های مدینه را طی می‌کرد و به در خانه خواص می‌رفت تا عهدی را که بسته و شکسته بودند به یادشان آورد اما پاسخ خواص سکوت بود چراکه می‌دانستند چه اتفاقی افتاده است.
وی افزود: حضرت زهرا(س) زاویه‌ای که آن روز گرفته شده بود را دید، ازاین‌رو ترجیح داد تربتش بی‌نشان بماند.

مدیرمسئول روزنامه کیهان نشانه تربت زهرا(س) را نشانی برای آیندگان دانست تا راه را گم نکنند.

این روزنامه‌نگار ادامه داد: جماعتی که آن روزها به کربلا نرسیده بودند، در عصر خمینی از راه رسیدند و پرچمی که بر زمین مانده بود را برافراشتند.

شریعتمداری متذکر شد: کسانی که تصور می‌کنند انقلاب در گذر ایام کم‌رنگ شده باید به این سؤال پاسخ دهند که اگر این‌چنین است چرا کینه‌توزی و توطئه دشمنان علیه ما روزبه‌روز شدت می‌یابد؟!

وی با بیان اینکه اسلام در قبل از انقلاب نیز وجود داشت، یادآور شد: آن اسلام در کتاب و اذهان انسان‌ها بود و عملیاتی نشده بود.

این فعال اجتماعی یکی از ویژگی‌های اسلام ناب محمدی را ظلم‌ستیزی عنوان کرد و گفت: اسلامی که این‌گونه نباشد اسلام آمریکایی و انگلیسی است. اسلامی که به پرخوری مرفهان بی‌درد در کنار شکم‌های گرسنه و انسان‌های زجرکشیده تن دهد، اسلام نیست.

شریعتمداری با اشاره به اینکه از نخستین روزهای پیروزی انقلاب تاکنون یک روز نیز بدون درگیری با دشمن نبوده‌ایم، متذکر شد: هنگامی‌که اسلام ظلم‌ستیز بر کرسی حاکمیت بنشیند، نظام سلطه در مقابلش قد علم می‌کند.

وی درگیری کشور ما با آمریکا را ماهوی دانست و بیان کرد: این درگیری ماهوی در صورتی تمام می‌شود که یا ما دست از اسلام ناب بکشیم یا آمریکا از خوی استکباری خود کنار بیاید.

مدیرمسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه میدان‌های درگیری امروز عوض شده است، عنوان کرد: درگیری پابرجاست و ما در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب باید ببینیم در کجا ایستاده‌ایم و نقشه راه چیست‌.

شریعتمداری با اشاره به انتقادات عده‌ای برای اعزام ایرانیان به سوریه، تصریح کرد: رفتن ما برای حمایت از یک حکومت نیست بلکه پرداخت هزینه امنیت شما است. داعش را علیه ما ساختند و ما به سوریه می‌رویم تا داعش به اینجا نیاید.

وی ادامه داد: ما موجودیتمان با نظام سلطه در تضاد است. نگویید که ما تنش‌آفرین هستیم چراکه بعد از انقلاب فوراً به ما جنگ تحمیل کردند. آیا مسافران ایرباس تنش‌آفرین بودند که در هوا نشانه گرفتند؟!

این روزنامه‌نگار، جنگ را ادامه‌دار دانست و خاطرنشان کرد: با پذیرش قطعنامه فقط جنگ نظامی تمام شد و امروز جنگ اقتصادی و جنگ نرم ادامه دارد.

شریعتمداری در پایان خطاب به انقلابیون، گفت: دشمن نمی‌خواهد بفهمد ما در کجا ایستاده‌ایم. تابلوها را برافراشته کنید، صبر نکنید تا در ۹ دی و ۲۲ بهمن‌ها خیل جمعیتمان دیده شود، از بیان اعتقادات کوتاه نیایید و با شجاعت و صراحت بیان کنید.
 
 
انتهای پیام/1404

منبع: دانا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان