۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین برف سنگین پای "آخوندی" را به مجلس باز کرد + جزئیات
کد خبر: ۲۷۱۴۴۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ ساعت: ۱۰:۱۶ ↗ لینک کوتاه

سخنگوی کمیسیون عمران خبرداد:

برف سنگین پای "آخوندی" را به مجلس باز کرد + جزئیات

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از حضور وزیر راه و شهرسازی در این کمیسیون برای ارائه توضیحاتی درباره مدیریت بحران در برف اخیر خبر داد.

برف سنگین پای "آخوندی" را به مجلس باز کرد + جزئیات
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ، صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد وزارت راه و شهرسازی برای ساماندهی وضعیت جاده‌ها و فوردگاه‌ها در مواجهه با ریزش برف اخیر در کشور، گفت: متأسفانه وزارت راه و شهرسازی علی‌رغم بودجه‌هایی که برای مقابله با آثار مخرب بارش‌ها در کشور دریافت می‌کند، اما در برف اخیری که در کل کشور تقریبا شاهد آن بودیم، ضعیف عمل کرد و به تعبیری می‌توان گفت که ناکارآمد بوده است.

وی با تأکید بر اینکه وزارت راه و شهرسازی باید پاسخگوی عملکردش در قبال برف اخیر و مقابله با بحران‌ها باشد، اظهار داشت: چرا شرایط و نوع مدیریت باید طوری باشد که پروازها در بهترین فرودگا‌ه‌های کشور که نماد پیشرفت و عزت کشور است، مختل شود؟

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس، تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده‌ایم، قرار است امروز(شنبه، 14 بهمن) در نشستی با حضور آقای آخوندی وزیر راه و شهرسازی و معاونان وی، علل اختلالات ایجاد شده در سفرهای هوایی و زمینی در برف اخیر و نیز عملکرد سازمان راهداری به منظور بازگشایی راه‌‌ها را مورد بررسی قرار دهیم.

نماینده مردم اردبیل در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: بالاخره باید مشخص شود که چرا ما در مواقع بحران و در شرایطی که کارها باید با سرعت پیش رود، همواره با مشکلاتی روبه‌رو هستیم و اوضاع آن‌طور که باید، مدیریت نمی‌شود.

انتهای پیام/ 1404

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان