۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ایران اسلامی هرگز دست سازش به امریکا نخواهد داد
کد خبر: ۲۷۱۳۹۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ ساعت: ۱۴:۱۷ ↗ لینک کوتاه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین:

ایران اسلامی هرگز دست سازش به امریکا نخواهد داد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: این تفکر غلطی است که ما دست سازش در دست امریکا خواهیم گذاشت و ارزش‌های این انقلاب اسلامی را در مکتب لیبرالی قربانی خواهیم کرد و ملت ما همیشه برای دفاع از این ارزش‌ها آماده هستند.

ایران اسلامی هرگز دست سازش به امریکا نخواهد داد
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ حجت الاسلام قابل، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین پبش از ظهر امروز(پنجشنبه) در مراسم گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی در گلزار شهدا اظهار کرد: اگرچه حکومت خداوند از ابتدا بوده است؛ اما پرچم "لااله الا الله" در این سرزمین به یمن پیروزی انقلاب اسلامی به اهتزاز درآمده و سایه شوم طاغوت را از بین برده است.

وی با بیان اینکه خداوند برای ما تکلیفی را معین کرده است، افزود: اگر خداوند را به عنوان ولی انتخاب کردید لازمه حکومت الله پیروی از رسول خداست و وظیفه ما این است که از اوامر و نواهی رسول اکرم و دستورات ائمه اطهار نیز تبعیت کنیم.

این مسئول با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) بیان کرد: ملت فهیم ایران این رسالت را بر عهده دارند که پرچم مقدس "لا اله الا الله" را بر قله‌های جهان برافرازند.

وی بیان کرد: دشمن زمانی که می‎نگرد دوران حاکمیت، زورگویی و طاغوتش رو به اتمام است تمام توان خود را علیه انقلاب اسلامی به کار برده است، تا بتواند با انجام کارهای شیطانی این نور الهی را خاموش کند و لازم است که برای حفظ انقلاب اسلامی همواره هوشیار باشیم.

قابل عنوان کرد: در 12 بهمن ماه سال 96 بار دیگر در کنار شهیدان دور هم گردآمده‌ایم تا در آغازین روز از دهه فجر با شهدا با تمام وجود تجدید پیمان کنیم و ملت شریف ایران 39 سال است که با تمام توان خود پای این انقلاب ایستاده و از آن پاسداری کرده‌اند.

وی ادامه داد: فرزندان ما، خون شهدا، قرآن، انقلاب و مکتب نورانی امام خمینی(ره) در دست ما امانت هستند و وظیفه ما حفظ آنهاست و امروزه شیطان عریان وارد صحنه شده و جوانان ما را به مسلخ شهوت سوق می‎دهد و ما باید از این ارزش‎ها در مقابل هجوم دشمن نگه‎داری کنیم.

قابل عنوان کرد: ما تنها نباید برای بندگی شخصی تلاش کنیم؛ بلکه ما یک وظیفه و مسئولیت مهم داریم و آن این است که باید زمینه ظهور ولی عصر(عج) را در سراسر دنیا فراهم کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین ابراز کرد: لازم است تا کمی با خود خلوت کنیم و بیندیشیم که آیا دل از بسیاری از تارهای عنکبوتی دنیاپرستی کنده‎ایم و کاری کنیم همانند این شهیدان سربلند در پیشگاه خداوند حضور پیدا کنیم.

این مسئول در پایان گفت: ما به دنیا اعلام می‌کنیم که از تمام مظلومین جهان دفاع می‎کنیم و این تفکر غلطی است که ما دست سازش در دست امریکا خواهیم گذاشت و ارزش‌های این انقلاب اسلامی را در مکتب لیبرالی قربانی خواهیم کرد و ملت ما همیشه برای دفاع از این ارزش‌ها آماده هستند.
انتهای پیام/3009

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان