۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین چهارراه ولیعصر به ترمینال تبدیل شده است
کد خبر: ۲۷۱۳۷۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ ساعت: ۹:۱۸ ↗ لینک کوتاه

گلایه عضو شورای شهر قزوین:

چهارراه ولیعصر به ترمینال تبدیل شده است

عضو شورای شهر قزوین گفت: ایستگاه‌های محمدیه، روستاهای الموت و رانندگان شخصی که اقدام به جابجایی مسافر می‌کنند، این چهارراه را بی سر و سامان کرده است.

چهارراه ولیعصر به ترمینال تبدیل شده است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ مهدی عبدالرزاقی عضو شورای شهر در جریان بررسی لایحه بودجه سال 97 بازهم به مشکلات چهارراه ولیعصر اشاره و اظهار کرد: چهارراه ولیعصر به ترمینال تبدیل شده است و واقعا وضعیت نامطلوبی دارد و برابر دیدگان مسافران و گردشگران خجالت آور است.

وی افزود: ایستگاه‌های محمدیه، روستاهای الموت و رانندگان شخصی که اقدام به جابجایی مسافر می‌کنند، این چهارراه را بی سر و سامان کرده است.

این عضو شورای شهر قزوین ادامه داد: پیش از این نیز اشاره کردم که ایستگاه‌های چهارراه را به جای دیگری منتقل کنیم، بخشی را به ترمینال و قسمتی را به میدان مینودر می‌توان انتقال داد.

وی در بخش بعدی سخنان خود به لزوم باز نگاه داشته شدن درب سرویس بهداشتی عمومی سطح شهر عنوان کرد: درب اکثر آنها از حدود ساعت 12 شب به بعد بسته می‌شود، مباحث امنیتی و حاشیه ای فعالیت این سرویس‌های بهداشتی ضرورت دارد، اما اگر درب چند مرکز با قراردادن کانکس و نگهبان از ساعت 12 به بعد باز باشد، بهتر خواهد بود.

جریمه قطع درختان دوبرابر شود
رئیس کمیسیون املاک و مستغلات افزود: با اصل احداث سرویس بهداشتی در مناطق مرکزی شهر موافقم، اما معتقدم اصل این است که داشته‌های خود در این بخش را حفظ کنیم و مدیران شهری به این مهم توجه داشته باشند.

وی ضمن بررسی و تصویب لایحه تعیین جریمه برای قطع درختان شهر، تأکید کرد: در لایحه قید شود که خاطیان به ازای درختی که قطع یا خشک کردند، علاوه بر جریمه، دوبرابر درخت در سطح شهر بکارند.

عبدالرزاقی گفت: به خصوص مقابل اکثر املاک تجاری که بر خیابان ساخته می‌شود، درختانی وجود دارد و مالکین با این هدف که نمای ملک تجاریشان دیده شود، درخت را از بین می‌برند.

وی اضافه کرد: اتفاقی که در خیابان سپه رخ داد بسیار تأسف بار بود و درختانی که در این خیابان قرار داشته و از بین رفتند، رنگ و بوی میراثی داشته و چند صد سال قدمت داشتند.

این عضو شورا تأکید کرد: برای حفظ درختان لایحه ای را مصوب کنیم که مانند مصوبه کمیسیون ماده 100 که سالانه افزایش قیمت داریم، حداقل سالی بین 20 تا 25 درصد افزایش جریمه قطع درختان را داشته باشیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان