۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین انعقاد تفاهم‌نامه همکاری شهرك‌هاي صنعتي قزوين با شركت كاشي پارس
کد خبر: ۲۷۱۳۶۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ ساعت: ۱۴:۳۰ ↗ لینک کوتاه

امروز صورت گرفت؛

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری شهرك‌هاي صنعتي قزوين با شركت كاشي پارس

تفاهم نامه همکاری شهرك‌هاي صنعتي قزوين با شركت كاشي پارس صورت گرفت.

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری شهرك‌هاي صنعتي قزوين با شركت كاشي پارس
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ حميدرضا خانپور مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان قزوين ظهر امروز(چهارشنبه) در مراسم امضای تفاهم نامه بین شركت شهرك‌هاي صنعتي قزوين با شركت كاشي پارس اظهار کرد: در راستاي استفاده از پتانسیل و ظرفیت متقابل جهت کمک به کاهش قیمت تمام شده‏ی واحدهای صنعتي، ترویج استفاده از تولید ملی و خرید کالای ایرانی استاندارد و با کیفیت مطلوب، کمک به عرضه مستقیم محصولات و کاهش واسطه‏ها،کنترل و کاهش هزینه‌‏های پروژه‌‏های در دست ساخت و برخورداری از خدمات به هنگام و پس از فروش از مهمترين اهداف اين تفاهم نامه بود. 

وی افزود: با هدف کمک به رونق تولید و حمایت از صنایع کوچک در راستای عرضه مستقیم محصولات به واحدهای صنعتی تفاهم نامه مابين شركت شهركهاي صنعتي استان قزوين و شرکت کاشی پارس تحت پوشش هلدینگ صنعت ساختمان بینا (وابسته به بنياد مستضعفان) منعقد شد.

این مسئول بیان کرد: اين شركت نسبت به اطلاع رسانی و معرفی طرح‏ها و واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان جهت استفاده از محصولات شرکت کاشی پارس با حفظ کیفیت و قیمت پیشنهاد اولویت خرید محصولات آن شرکت را به واحدهای تولیدی در حال احداث با تخفيف ويژه اقدام ميکند.

گفتنی است؛ اين تفاهم نامه با حضور حميد رضا خانپور مدير عامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان قزوين و رامين اميدوار مدير عامل شركت كاشي پارس براي اجراء ابلاغ شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان