۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین افتتاحیه برنامه‌های دهه فجر در امامزاده حسین(ع) برگزار می‌شود
کد خبر: ۲۷۱۳۵۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ ساعت: ۱۴:۰ ↗ لینک کوتاه

معاون هماهنگ کننده‌ نیروی انتظامی قزوین:

افتتاحیه برنامه‌های دهه فجر در امامزاده حسین(ع) برگزار می‌شود

معاون هماهنگ کننده‌ نیروی انتظامی قزوین گفت: افتتاحیه برنامه‌های دهه فجر دوازدهم بهمن ماه در امامزاده حسین برگزار می‌شود و از دیگر برنامه‌های دوازدهم بهمن ماه می‌توان به دیدار فرماندهان نیروهای مسلح با نماینده ولی فقیه اشاره کرد.

 افتتاحیه برنامه‌های دهه فجر در امامزاده حسین(ع) برگزار می‌شود
سرهنگ ایرج محمدی، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین در تشریح برنامه‌های دهه فجر اظهار کرد: برنامه‌های دهه فجر بر اساس مصوبه ستاد کل نیروهای مسلح در استان با محوریت یکی از نیروها انجام خواهد شد که در استان قزوین با محوریت ارتش پیش بینی شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده برای ایام دهه فجر عنوان کرد: همزمان با اولین روز از دهه فجر در دوازدهم بهمن ماه با هماهنگی سایر نیروهای مسلح مراسم رژه موتورسواران ساعت 8:30صبح روز پنجشنبه از سبزه میدان به سمت گلزار شهدا برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی استان ادامه داد: افتتاحیه برنامه‌های دهه فجر دوازدهم بهمن ماه در امامزاده حسین برگزار می‌شود و از دیگر برنامه‌های دوازدهم بهمن ماه می‌توان به دیدار فرماندهان نیروهای مسلح با نماینده ولی فقیه در استان قزوین اشاره کرد.

محمدی در خصوص برنامه‌های داخلی نیروی انتظامی استان قزوین؛ بیان کرد: برگزاری همایش ویژه خانواده‌های پرسنل نیروی انتظامی و شرکت در نماز عبادی و سیاسی جمعه از جمله برنامه‌های سیزدهم بهمن ماه است.

وی با اشاره به برنامه‌‌ی روزهای شنبه و یکشنبه گفت: اعزام کارشناسان به مدارس، مساجد و دانشگاه‌ها، محفل انس با قرآن به میزبانی ناجا و به صرف صبحانه در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در این روزها است.

زنگ انقلاب 14 بهمن به صدا درمی‌آید
این مسئول ابراز کرد: با توجه به اینکه امسال دوازدهم بهمن ماه روز پنجشنبه است زنگ انقلاب روز شنبه چهاردهم بهمن در تمام مدارس سطح استان به صدا خواهد درآمد.

محمدی عنوان کرد: اعزام پرسنل نیروی انتظامی به سازمان انتقال خون، دیدار با خانواده‌ی معظم شهدا با حضور استاندار از برنامه‌های در نظر گرفته شده روزهای 16و17 بهمن ماه است.

وی ضمن اعلام برنامه ورزشی مشترک نیروهای مسلح گفت: مسابقه‌ی دومیدانی به میزبانی تیپ 116ارتش جمهوری اسلامی در روز چهارشنبه 18 بهمن ماه برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی استان برنامه روزهای نوزدهم و بیستم بهمن ماه را بدین گونه تشریح کرد: غبارروبی و گلباران مزارشهدا و قرائت زیارت عاشورا در صبح پنجشنبه و شرکت در نماز دشمن شکن جمعه از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده‌ی اواخر ایام دهه فجر است.

محمدی ابراز کرد: امیدواریم امسال دهه فجر پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار شود که بتوانیم نسبت به شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی ادا کرده باشیم.

وی در پایان افزود: تمامی تدابیر امنیتی برای مراسم پرشور 22بهمن ماه اندیشیده شده است و به کسی اجازه نخواهیم داد که در برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی اختلال ایجاد کند.
انتهای پیام/3009

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان