۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین ۴۱۹ پروژه دهیاری‌ها در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد
کد خبر: ۲۷۱۳۵۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ ساعت: ۱۲:۵۳ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل امور روستائی قزوین:

۴۱۹ پروژه دهیاری‌ها در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل امور روستائی قزوین از افتتاح ۴۱۹ پروژه دهیاری‌ها در دهه فجر در استان قزوین خبرداد.

۴۱۹ پروژه دهیاری‌ها در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد
 کریم حبیبی انبوهی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: همزمان با آغاز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 419 پروژه دهیاری‌ها با اعتباری بالغ بر 104 میلیارد تومان در روستاهای استان قزوین به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: از این تعداد پروژه 176 پروژه در شهرستان قزوین، 101 پروژه در شهرستان تاکستان، 76 پروژه در شهرستان بوئین زهرا، 22 پروژه در شهرستان آبیک، 25 پروژه در شهرستان البرز و 19 پروژه هم در شهرستان آوج به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل امور روستائی قزوین با اشاره به عناوین پروژه‌های اذعان کرد: از این پروژه‌ها 158 پروژه مربوط به زیرسازی و آسفالت معابر، 127 پروژه مربوط به جدول گذاری معابر، 79 پروژه مربوط به بازگشائی معابر، اجرای دیوار حائل و اجرای سنگفرش، 27 پروژه مخلوط ریزی و شن ریزی است.

وی اضافه کرد: 17 پروژه خدمات روستائی شامل، ساماندهی مزار، غسالخانه و احداث سرویس بهداشتی عمومی 8 پروژه فضای سبز و بوستان روستائی، فضای بازی روستائی و 3 پروژه ساختمان آتش نشانی و ساختمان دهیاری است.

مدیرکل دفتر امور روستائی عنوان کرد: در مجموع در طول سال 96 تاکنون 751 پروژه با اعتباری بالغ بر 132 میلیارد تومان توسط دهیاریهای استان اجراء و به بهره برداری رسیده که این رقم برای مدت مشابه سال قبل به ترتیب 730 پروژه و 91.6 میلیارد تومان بوده است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان