۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین دشمنان به دنبال ناکارآمد نشان‌دادن انقلاب هستند
کد خبر: ۲۷۱۳۵۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ ساعت: ۱۲:۳۲ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین:

دشمنان به دنبال ناکارآمد نشان‌دادن انقلاب هستند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: دشمنان سعی دارند ناامید و ناکارآمدی نسبت به نظام را بین مردم ترویج دهند؛ امروز تمام شبکه‌های مجازی و ماهواره ای دست به دست هم دادند تا این راهبردها را اجرایی کنند.

دشمنان به دنبال ناکارآمد نشان‌دادن انقلاب هستند
به گزارش خبرنگار سیاسی  صبح قزوین ، حجت الاسلام علی نعمت اللهی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین ظهر امروز(چهارشنبه) در همایش فجرآفرینان انقلاب اسلامی در سالن سازمان تبلیغات اسلامی، اظهار کرد: صدای امام راحل تمام مستضعفان عالم را بیدار کرده و شاخ استکبار را شکست.

وی افزود: امروز اگرچه استکبار و استعمار شکل دیگری به خود گرفته است؛ اما ضربه ای که این مرد بزرگ به استکبار زد، وصف نشدنی است.

این مسئول اضافه کرد: استراتژی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این است که بین مردم و نظام فاصله ایجاد کند و برای تحقق این هدف شوم خود دست به هر کاری می‌زند.

وی عنوان کرد: دشمنان سعی دارند ناامید و ناکارآمدی نسبت به نظام را بین مردم ترویج دهند؛ امروز تمام شبکه‌های مجازی و ماهواره ای دست به دست هم دادند تا این راهبردها را اجرایی کنند بنابراین در مقطع بسیار حساسی از تاریخ قرار گرفتیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: به دلیل شرایط حساس تاریخی که در آن قرار داریم، روحانیون وظیفه دارند راهبردهای شوم دشمنان را برای مردم تبیین کنند.

وی اضافه کرد: یکی از راه‌هایی که دشمن برای ضربه زدن به این انقلاب در پیش گرفته، افزایش آسیب‌های اجتماعی به روش‌های مختلف است؛ بنابراین باید از ظرفیت‌هایی که داریم، استفاده کرده و از منبر و محافل کمک بگیریم.

این مسئول بیان کرد: امروز انقلاب چهلمین سال را آغاز می‌کند این ورود اربعین انقلاب نقطه عطفی برای آن است و باید از این فرصت نهایت بهره برداری را داشته باشیم.
انتهای پیام/۴۰۰۱

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان