۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین کاسبی «مسیح علی‌نژاد» با «آزادی‌های یواشکی» +سند
کد خبر: ۲۷۱۳۴۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ ساعت: ۱۲:۲ ↗ لینک کوتاه

برنامه‌ریزی‌های دولت آمریکا برای اجرای براندازی نرم؛

کاسبی «مسیح علی‌نژاد» با «آزادی‌های یواشکی» +سند

یک فعال رسانه‌ای ضد انقلاب چند قرارداد به ارزش بیش از ۲۳۱ هزار دلار با دولت آمریکا منعقد کرده است.

کاسبی «مسیح علی‌نژاد» با «آزادی‌های یواشکی» +سند
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ،اسنادِ موجود در وب‌سایتی که به انتشار اطلاعات درباره دولت آمریکا  اختصاص دارد حاکی است «مسیح علی‌نژاد»، فعال رسانه‌ای ضدانقلاب چند قرارداد به ارزش بیش از۲۳۱ هزار دلار با دولت آمریکا منعقد کرده است. 
 
مطابق اطلاعات منتشر شده در سایت www.insidegov.com مسیح علی‌نژاد بین سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ سه قرارداد با «شورای مدیران خبررسانی» (مشهور به «BBG») وابسته به دولت آمریکا منعقد کرده است.   

شورای مدیران خبررسانی (BBG)، سازمانی مشتمل بر تمامی آژانس‌های خبری دولت آمریکا است که «صدای آمریکا»، «رادیو فردا»، «رادیو اروپای آزاد/رادیو آزادی» زیر نظر آن فعالیت می‌کنند.

این سه سند قراردادهایی هستند که بین «شورای مدیران خبررسانی» به عنوان کارفرما و «مسیح علی‌نژاد» به عنوان کارپذیر منعقد شده است.
 
قراردادهای ۲۳۱ هزار دلاری «مسیح علی‌نژاد»
 
در اولین قرارداد، کارفرما (BBG) موظف به پرداخت ۶۱,۲۵۰ دلار به «مسیح علی‌نژاد» در ازای ارائه خدمات به عنوان مجری، نویسنده و گزارشگر برای بخش فارسی «صدای آمریکا» در بازه زمانی «۲۷ مه ۲۰۱۵» تا «۳۰ سپتامبر۲۰۱۶»  (۶ خرداد ۱۳۹۴ تا ۹ مهر ۱۳۹۵) موظف شده است. 

قرارداد دوم، پرداخت ۸۵,۶۰۰ دلار به کارپذیر در ازای وظائف فوق‌الذکر را شامل می‌شود. مدت این قرارداد از ۳۰ ژوئن ۲۰۱۶ تا ۳۰ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۰ تیر ۱۳۹۵ تا ۹ تیر ۱۳۹۷) است. 

قرارداد سوم نیز با پرداخت ۸۵,۶۰۰ دلار به علی‌نژاد در ازای کار از تاریخ ۱ جولای ۲۰۱۶ تا ۳۱ آگوست ۲۰۱۷ (۱۱ تیر ۱۳۹۵ تا ۹ شهریور ۱۳۹۶) موافقت شده است. 

برخی از تحلیلگران، فعالیت‌های مسیح علی‌نژاد در فضای مجازی برای تحریک زنان به شکستن قوانین جمهوری اسلامی ایران را در راستای برنامه‌ریزی‌های دولت آمریکا برای اجرای براندازی نرم در ایران عنوان می‌کنند.

پوشش رسانه‌های غربی از اقدامات تحریک‌آمیز علی‌نژاد تا کنون تناسبی با میزان اثرگذاری اقدامات وی در داخل جامعه ایران نداشته است.
این رسانه‌ها، علی‌رغم بی‌توجهی عموم مردم به تبلیغات هنجارستیز و قانون‌شکنانه مسیح علی‌نژاد، تلاش زیادی را برای بزرگنمایی اقدامات او انجام داده‌اند.



انتهای پیام/1404
 

منبع: جهان

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان