۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین رژه موتوری نیروهای مسلح در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۲۷۱۳۲۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ ساعت: ۱۴:۵۲ ↗ لینک کوتاه

جانشین تیپ ۱۱۶پیاده_مکانیزه شهید صفوی:

رژه موتوری نیروهای مسلح در قزوین برگزار می‌شود

جانشین تیپ ۱۱۶پیاده_مکانیزه شهید صفوی گفت: همزمان با اولین روز از دهه فجر در ۱۲ بهمن ماه با هماهنگی سایر نیروهای مسلح مراسم رژه موتور سوران برگزار می‌شود.

رژه موتوری نیروهای مسلح در قزوین برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ سرهنگ ذهابی، جانشین تیپ 116پیاده مکانیزه شهید صفوی ظهر امروز (سه شنبه) در نشست خبری فرماندهان نیروهای مسلح با اصحاب رسانه واقع در سالن جلسات قرارگاه عملیاتی لشکر 16زرهی اظهار کرد: در سال 1342 ارتش به صورت مخفیانه اقدامات گسترده‌ای علیه رژیم شاهنشاهی انجام داد و این پیشکسوتان ارتشی به طور مکرر به دلیل این اقدامات دستگیر و به زندان انداخته شدند.

وی افزود: امیر رحیمی در سال 1347 به علت مبارزه با رژیم از ارتش اخراج شد و به زندان رفت و شهید صیاد شیرازی با تشکیل تیم‌های مبارزاتی در شهرهای اصفهان، تهران و مشهد علیه رژیم مبارزه کرد.

این مسئول ادامه داد: شهیدان ارتش راه ابراز همدردی و تعامل با ملت را پیش گرفتند و علیه رژیم فاسد شاهنشاهی مبارزه کردند و آیت الله طالقانی همکاری لازم را جهت هماهنگی بدنه ارتش با عموم مردم برای پیروزی انقلاب اسلامی انجام دادند.

جانشین تیپ 116پیاده_مکانیزه شهید صفوی با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) ابراز کرد: ارتش مهم ترین سازمان تشکیل دهنده‌‌ی بنیه‌دفاعی کشور است که با پول مردم تشکیل شده و باید در جهت توسعه به مردم خدمت کند.

وی در ادامه با اشاره به سخنان امام در 12بهمن ماه سال57 در بهشت زهرا بیان کرد: ارتش باید مستقل باشد و نباید زیر سلطه‌ی مستشاران اجنبی قرار بگیرد و ارتش وظیفه دارد که از خائنان و منافقان پیروی نکند و ملت ایران این موظف هستند که با افسران، درجه‌داران و کارکنان ارتش هماهنگی‌های لازم را داشته باشند.

ذهابی عنوان کرد: به هنگام پیروزی انقلاب اسلامی ارتش توانست با پشتیبانی از اسلام و پیروی از رهنمودهای رهبر کبیر انقلاب اسلامی نام خود را در تاریخ ثبت کند.

وی افزود: ما موظف هستیم که در راستای آرمان‌های انقلاب اسلامی خدمت کنیم و ادامه‌دهنده‌ی راه شهیدان باشیم و با گفتار، کردار و اعمال خود بتوانیم انقلاب اسلامی را به سر مقصد نهایی برسانیم و آن را به دست امام زمان(عج) که صاحب اصلی انقلاب اسلامی است بسپاریم.

برگزاری جشنواره‌ی خوبان توسط طرح‌های 23گانه ارتش
جانشین تیپ 116پیاده_مکانیزه شهید صفوی در خصوص ویژه برنامه‌های دهه فجر گفت: همزمان با اولین روز از دهه فجر در ۱۲ بهمن ماه با هماهنگی سایر نیروهای مسلح مراسم رژه موتور سوران برگزار می‌شود.

این مسئول اعلام کرد: از جمله برنامه‌های دهه فجر می‌توان به حضور یگان‌های ویژه‌ نیروهای مسلح در مزار شهدا، دیدار فرماندهان نیروهای مسلح با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان‌های مختلف استان به منظور تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب و امام راحل اشاره کرد.

وی ادامه داد: غبارروبی و گلباران مزار شهدا، حضور پرشور کارکنان ارتش در نماز جمعه، اهدای خون توسط کارکنان نیروهای مسلح، اعزام سخنران به مدارس، برگزاری محفل انس با قرآن، حضور کارکنان ارتش در راهپیمایی 22 بهمن ماه و برگزاری مسابقات دومیدانی از دیگر برنامه‌های ویژه‌ی‌ دهه فجر استان قزوین است.

ذهابی در خصوص برنامه‌های داخلی و سازماندهی شده‌ی ارتش گفت: یکی از این برنامه‌‌ها برگزاری جشنواره‌ی خوبان توسط طرح‌های 23گانه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی است.

وی اضافه کرد: این طرح برای اولین بار با نام "لبیک یا خامنه‌ای" در استان اجرا می‌شود که در طی 3 مرحله کارکنان نمونه از لحاظ ایمان، انضباط، آموزش و نگهداری برگزیده و در ایام دهه‌فجر از آنها تقدیر می‌شود.

جانشین تیپ 116پیاده_مکانیزه شهید صفوی عنوان کرد: دعوت 200 نفر از کارکنان بازنشسته و تقدیر از آنها، دیدار با خانواده‌ی شهیدان، جانبازان و آزادگان، برگزاری جشن دهه فجر، اعزام حافظان قران به مشهد مقدس ویژه همسران کارکنان ارتش از جمله برنامه‌های دهه‌فجر ارتش استان قزوین است.

وی در پایان با اشاره به دیگر برنامه‌های دهه فجر گفت: برگزاری مسابقات دومیدانی ویژه کارکنان، همایش سبک زندگی و انقلابی بودن ویژه بانوان کارکنان، ندای الله اکبر در مساجد در شب 22بهمن ماه از دیگر برنامه‌های دهه فجر است.
انتهای پیام/3009

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان