۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین کنترل ساخت و ساز در شهرک‌های صنعتی افزایش می‌یابد
کد خبر: ۲۷۱۳۲۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ ساعت: ۱۴:۲۶ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان قزوین:

کنترل ساخت و ساز در شهرک‌های صنعتی افزایش می‌یابد

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: برای کیفی سازی فعالیت‌های عمرانی، نحوه نظارت و کنترل ساخت و ساز در شهرک‌های صنعتی استان تشدید می‌شود.

کنترل ساخت و ساز در شهرک‌های صنعتی افزایش می‌یابد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ظهر امروز(سه شنبه) در دیدار با اعضای هیئت مدیره انجمن شرکت‌های ساختمانی و تاسیساتی استان قزوین اظهار کرد: در راستای ارتقاء کیفیت ساخت و سازهای واحدهای صنعتی، کار نظارت بر ساخت و سازها در شهرک‌های صنعتی استان قزوین تشدید می‌شود.

خانپور بیان کرد: ساخت و سازهای طرح‌های صنعتی و پروژه‌های عمرانی و زیربنایی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی بر اساس اصول و ضوابط قانونی اجرا و ساخته می‌شود و شرکت شهرک‌ها برای ارتقاء کیفیت این پروژه‌ها، مستقیما بر آنها نظارت دارد تا تخلفی در این زمینه صورت نگیرد.

وی بیان کرد: تمام ساخت و ساز واحدهای صنعتی از مرحله عقد قرارداد در شهرک‌های صنعتی زیر نظر مستقیم این شرکت و بر اساس ضوابط و اصول ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی (HSEE) احداث شده و در صورت رعایت نشدن اصول ساخت و ساز، پایان کار ساختمانی صادر نمی‌شود و لازم است با همکاری انجمن شرکت‌های ساختمانی و تاسیساتی و سازمان نظام مهندسی و نظارت عالیه این شرکت از تخلف احتمالی جلوگیری شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین تصریح کرد: هم اکنون ۳۳۰ طرح صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در مرحله ساخت و ساز، دیوارکشی، نصب سوله و ماشین آلات است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان