۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین هدف دشمن قراردادن ایران در محاصره اقتصادی و سیاسی است
کد خبر: ۲۷۱۳۱۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ ساعت: ۱۲:۳۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین:

هدف دشمن قراردادن ایران در محاصره اقتصادی و سیاسی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین گفت: ما براساس اصل اسلامی و قرآنی خود را متعهد به حمایت از مسلمانان مظلوم جهان می‌دانیم و باید حامی مستضعفان باشیم، امروز سعی دشمن براین است که ما را در محاصره سیاسی، اقتصادی و بین المللی قرار دهد.

هدف دشمن قراردادن ایران در محاصره اقتصادی و سیاسی است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ حجت الاسلام علی قابل رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین، پیش از ظهر امروز(سه شنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه در این سازمان اظهار کرد: انقلاب اسلامی با اتکا به ایمان و توکل بخدا و رهبری حضرت امام و پشتوانه مردمی سد عظیم شاهنشاهی را درهم شکست و به پیروزی سید.

وی افزود: امروز اگرچه در طول 39 سال گذشته دشمنان توطئه علیه ایران اسلامی را رها نکردند، ما فتنه منافقین را در زمانی از ایران ریشه کن کردیم که با جنگ تحمیلی روبرو بودیم.

این کارشناس سیاسی ادامه داد: جنگ تحمیلی علیه کشورمان هشت سال دوام آورد درصورتی که همه دنیا به صدام کمک می‌کردند؛ اما به ایران اسلامی کسی کمکی نکرد ما از 36کشور جهان اسیر گرفته بودیم و حتی فرانسه مواد شیمیایی و هواپیماهای جنگی در اختیار صدام قرار می‌داد.

وی بیان کرد: امروز جوان ایرانی که در نگاه غربی‌ها توان ساخت کوچکترین قطعه را نداشت فضاپیما با موجود زنده ارسال می‌کند، بنابراین با میدان دادن به جوانان فضای تولید رونق پیدا خواهد کرد.

امنیت ایرانی اسلامی در جهان مثال زدنی است
این مسئول اذعان کرد: 160 هزار دانشجو در دوره پهلوی وجود داشت، اما هم اکنون با اینکه طی سال‌های اخیر از لحاظ ورود دانشجو افت کردیم، اما نزدیک به 5 میلیون دانشجو در کشور داریم.

وی اضافه کرد: در دوره پهلوی بعد از انقلاب سفیر شاه و ملت وضع کشور به گونه ای شد که ما تنها می‌توانستیم 33 روز خوراک مردم را تامین کنیم و 90 درصد اقلام اساسی مردم از کشورهای بیگانه وارد می‌شد، اما امروز بیش از 300 روز در سال را می‌توانیم تامین مایحتاج داشته باشیم.

قابل عنوان کرد: ایران اسلامی پیش از پیروزی انقلاب با اینکه کشورهای بزرگ اروپایی و آمریکایی رابطه مستحکمی داشتند؛ اما توان تامین امنیت خود را نداشت و بیش از 40 هزار مستشار خارجی در کشور حضور داشتند اما امروز علاوه بر تامین امنیت داخلی امنیت دیگر کشورهای منطقه را فراهم می‌کند و بساط داعش را از کشورهای اسلامی جمع کرد.

وی با اشاره به امنیت بالای ایران در مقایسه با دیگر کشورهای جهان گفت: ما وارد سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب شدیم درحالی که سخترین تحریم‌ها را علیه ما انجام داده اند، با اینکه در برجام وعده رفع تحریم داده بودند و به تعهدات خود عمل نکردند، این انقلاب به فرموده امام راحل دست نیرومند الهی پشتیبان انقلاب است.

قابل تصریح کرد: ما براساس اصل اسلامی و قرآنی خود را متعهد به حمایت از مسلمانان مظلوم جهان می‌دانیم و باید حامی مستضعفان عراق، یمن، سوریه، میانمار و بحرین باشیم، امروز سعی دشمن براین است که ما را در محاصره سیاسی اقتصادی بین المللی قرار دهد و ما را متهم به فروش سلاح به دیگر کشورها می‌کند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان