۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین کلینتون، ترامپ را در برابر میلیون‌ها بیننده مسخره کرد
کد خبر: ۲۷۱۲۸۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۹ ساعت: ۲۰:۳۸ ↗ لینک کوتاه

در مراسم جایزه «گرمی»؛

کلینتون، ترامپ را در برابر میلیون‌ها بیننده مسخره کرد

وزیر خارجه سابق آمریکا و نامزد شکست خورده انتخابات ریاست جمهوری پیشین این کشور، شب گذشته، دونالد ترامپ را در برابر بینندگان مراسم جایزه «گرمی»، مسخره کرد.

کلینتون، ترامپ را در برابر میلیون‌ها بیننده مسخره کرد
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، هیلاری کلینتون، وزیر خارجه سابق آمریکا و نامزد شکست خورده انتخابات ریاست جمهوری پیشین این کشور شب گذشته در مراسم توزیع جایزه «گرمی»، ترامپ را در برابر میلیون ها بیننده این مراسم مسخره کرد.

در این مراسم، نمایشی تمسخرآمیز از پیش ضبط شده که از سوی جیمز کوردن، مجری برنامه تهیه شده بود، نشان داده شد که در آن شماری از شخصیت های مشهور اقدام به خواندن بخش هایی از کتاب جنجال‌برانگیز آتش و خشم کردند که علیه دونالد ترامپ به چاپ رسیده بود.

هیلاری کلینتون، وزیر خارجه سابق آمریکا و نامزد شکست خورده انتخابات پیشین ریاست جمهوری این کشور نیز در این نمایش تمسخرآمیز بخش هایی از این کتاب را خواند. هیلاری گفت: او می ترسد که مسموم شود و به همین دلیل است که او غذاهای مک دونالد را می خورد؛ چرا که مشخص نیست این غذا به چه کسی داده می شود و به همین دلیل غذا امن است.

کوردن پس از آن بطور تمسخر آمیزی به کلینتون گفت که جایزه گرمی مبارکت باشد.

از سوی دیگر، برگزاری این مراسم، خانواده و برخی اعضای دولت ترامپ را به واکنش واداشت. دونالد ترامپ جونیور، فرزند رئیس جمهور آمریکا در پیامی توییتری نوشت: به نظر می رسد نمایشی که در خلال مراسم گرمی نشان داده شد و خواندن بخش هایی از کتابی که اخبار دروغ را منتشر کرده، تسلی خاطری برای از دست دادن ریاست جمهوری است.

وی همچنین در توییت دیگری نوشت: هر زمان که هیلاری کلینتون در تلویزیون نمایش داده می شود، ملت آمریکا متوجه می شوند که چقدر خوب است که دونالد ترامپ، رئیس جمهور است.

همچنین نیکی هیلی، نماینده آمریکا در سازمان ملل نیز در پیامی در حساب کاربری توییتر خود نوشت: من همیشه گرمی را دوست داشتم؛ اما خواندن کتاب آتش و خشم از سوی هنرمندان آن را از بین برد. موسیقی بزرگ را با زباله خراب نکنید. برخی از ما موسیقی را بدون سیاستی که در آن ریخته شود، دوست دارند.

گفتنی است گرمی نام جایزه‌ای افتخاری است که برای تشخیص دستاوردهای برجسته‌ای که به طور عمده در صنعت موسیقی زبان انگلیسی صورت گرفته، اهدا می‌شود.

انتهای پیام/1404

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان