۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین ۱۴۰ برنامه در دهه مبارک فجر برگزار می‌شود
کد خبر: ۲۷۱۲۷۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۹ ساعت: ۱۳:۳۸ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز:

۱۴۰ برنامه در دهه مبارک فجر برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: ۱۴۰ برنامه در سطح شهرستان البرز از طریق دستگاه‌های اجرایی و رده‌های مقاومت در دهه مبارک فجر برگزار می‌شود و شعار امسال "تبیین دستاوردهای انقلاب" است.

۱۴۰ برنامه در دهه مبارک فجر برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ سرهنگ علیرضا حیدری، فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز ظهر امروز(دوشنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه در دفتر این فرماندهی اظهار کرد: دوران رژیم پهلوی کشور در اوج وابستگی قرار داشت و با وقوع انقلاب اسلامی منافع استکبار جهانی در دست درازی به نفت و منابع ملی ما از بین رفت.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب دشمن با به راه انداختن اختلافات قومی قبیله ای و تحمیل هشت سال جنگ به دنبال ضربه زدن به انقلاب و استحاله آن بود تا انقلاب را از درون پوچ کند و طی این سال‌ها با فتنه و آشوبگری علیه نظام اقدام کرد.

این مسئول نظامی ادامه داد: یکی از برنامه‌های دیگر دشمن نفوذ در بین مسئولان کشور است تا منافع خود را از طریق آنها اجرایی کنند؛ الحمدالله تا به امروز با رهبری امام راحل و در دوره کنونی هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و پشتیبانی مردم ما موفق به این توطئه‌ها به طور کامل نشده اند.

وی با اشاره به آغاز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: اصحاب رسانه باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای مردم به ویژه نسل جوان روشنگری کنند تا دشمن با توطئه گری خود این انقلاب را بی ثمر نشان ندهد.

حیدری بیان کرد: امروز ما صاحب استقلال سیاسی کاملی هستیم و در حوزه علمی و نظامی و دفاعی و سلامت و علوم مختلف به پیشرفت‌های بسیار خوبی دست پیدا کرده ایم؛ درصورتی که درگذشته باید برای خرابی یک قطعه کوچک در کارخانجات باید به مهندسان کشورهای خارجی مراجعه می‌کردیم.

شعار امسال "تبیین دستاوردهای انقلاب" است 
وی عنوان کرد: درگذشته ایران در منطقه حرفی برای گفتن نداشت؛ اما با پیروزی انقلاب اسلامی و صدور انقلاب امروز صاحب عزت و اقتدار در جهان هستیم و تاثیرگذاری عظیمی در بین کشورهای مسلمان جهان داریم.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز بیان کرد: در اغتشاشات اخیر عده ای با گلایه از مشکلات به حق اقتصادی، اعتراضی داشتند که مورد طعمه دشمن قرار گرفت؛ مسئولان باید در این اقدامات جدی داشته باشند تا حوزه اقتصادی زمینه سوءاستفاده را فراهم نکند.

وی یادآور شد: 140 برنامه در سطح شهرستان البرز از طریق دستگاه‌های اجرایی و رده‌های مقاومت در دهه مبارک فجر برگزار می‌شود و شعار امسال "تبیین دستاوردهای انقلاب" است.

این مسئول در پایان گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا، دیدار با امام جمعه محمدیه و الوند، حضور اقشار مختلف در راهپیمایی22 بهمن و نشست بصیرتی با عنوان مدافعان انقلاب، در این دهه برگزار می‌شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان