۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین ترامپ; بعضی وقت‌ها از رختخوابم توئیت می‌کنم!
کد خبر: ۲۷۱۲۶۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۹ ساعت: ۱۰:۱۶ ↗ لینک کوتاه

در مصاحبه با شبکه آی‌تی‌وی انگلیس؛

ترامپ; بعضی وقت‌ها از رختخوابم توئیت می‌کنم!

رئیس‌جمهور آمریکا که بواسطه توئیت‌های جنجالی‌اش به شهرت زیادی دست یافته است در مصاحبه با یک رسانه انگلیسی گفت بعضی از توئیت‌هایش را از داخل رختخواب می‌فرستد.

ترامپ; بعضی وقت‌ها از رختخوابم توئیت می‌کنم!
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، دونالد ترامپرئیس‌جمهور آمریکا که این روزها یکی از چهره‌های مشهور شبکه اجتماعی توئیتربه شمار می‌رود گفت بعضی از توئیت‌هایش را از داخل رختخوابش می‌فرستد و گاهی اوقات هم به دیگران اجازه می‌دهد تا گفته‌های او را توئیت کنند.

وی که این اظهارات را در مصاحبه با شبکه تلویزیونی انگلیسی ITV به زبان آورد، در ادامه گفت که به شبکه اجتماعی توئیتر به چشم یک ابزار دفاعی در برابر رسانه‌های دروغ‌پرداز نگاه می‌کند و در واقع، برای دفاع از خود در برابر رسانه‌هاست که اقدام به توئیت کردن می‌کند.

ترامپ تصریح کرد در عصر رسانه‌های دروغ‌پرداز و اخبار جعلی برای دفاع از خود به رسانه‌ای چون توئیتر نیاز دارد تا بتواند مستقیما با رای‌دهندگان آمریکایی صحبت کند. وی تصریح کرد: اگر من چنین ابزاری برای ارتباط نداشته باشم نمی‌توانم از خودم دفاع کنم.

رئیس‌جمهور آمریکا در پاسخ به این سوال مجری که از او پرسید آیا پیش آمده است که در حالت خوابیده یا برروی تخت نیز توئیت کند، گفت: «بله من بعضی توئیت‌هایم را از داخل رختخواب می‌فرستم و بعضی دیگر را هنگام صبحانه یا سر میز ناهار یا شام. اما در طول روز مشغله بسیار زیادی دارم و نمی‌توانم توئیت کنم!»

او گفت می‌داند که بسیاری از مردم جهان منتظر توئیت‌های او هستند!

ترامپ در ادامه این مصاحبه گفت گاهی اوقات که وقت کافی برای توئیت کردن ندارد حرفش را برای یکی از کارکنانش دیکته می‌کند تا او آن را برروی توئیتر قرار دهد.

گفتنی است رئیس‌جمهور 71 ساله آمریکا به کرات از توئیتر برای اعلام سیاست‌هایش، حمله به منتقدان داخلی و رسانه‌ها یا اعلام سیاست‌های کلی دولتش در برابر دیگر کشورها از جمله چین، روسیه و کره شمالی استفاده می‌کند.

حساب توئیتر او در حال حاضر بیش از 47 میلیون دنبال‌کننده (فالوور) دارد.

در ماه‌های اولیه ریاست جمهوری ترامپ، استفاده او از تلفن همراه شخصی‌اش در کاخ سفید به یک چالش امنیتی مهم برای دستگاه اطلاعاتی آمریکا تبدیل شده بود تا اینکه او بالاخره راضی شد از یک تلفن همراه امن برای ارتباطات خود استفاده کند.

انتهای پیام/1404

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان