۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین اسکان اضطراری ۷هزار مسافر/ ۲۰۶ تیم عملیاتی در محورهای مواصلاتی حضور دارند
کد خبر: ۲۷۱۲۶۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۹ ساعت: ۱۰:۱۱ ↗ لینک کوتاه

معاون امداد و نجات هلال احمر استان قزوین اعلام کرد:

اسکان اضطراری ۷هزار مسافر/ ۲۰۶ تیم عملیاتی در محورهای مواصلاتی حضور دارند

معاون امداد و نجات استان قزوین با بیان اینکه تا این لحظه ۷ هزار نفر در راه مانده از کولاک و یخبندان اسکان داده شدند، گفت: جیره خشک توزیعی در بین مسافران ۷۵۰۰ بسته بود و ۸ هزار پتو، ۸۵۰۰ قوطی کنسرو و ۱۵ هزار قرص نان بین در راه ماندگان توزیع شد.

اسکان اضطراری ۷هزار مسافر/ ۲۰۶ تیم عملیاتی در محورهای مواصلاتی حضور دارند
حکمت الله هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: با شروع بارش‌ها طی دو روز گذشته در مجموع 206 تیم عملیاتی به همراه تجهیزات در جاده‌های مواصلاتی و روستایی استان قزوین مستقر شده اند.

وی افزود: به طور کلی طی 48 ساعت گذشته 2717 خودرو رهاسازی شده و 1057 مورد بستن زنجیر چرخ را در محورهای اصلی استان داشتیم.

معاون امداد و نجات استان قزوین اذعان کرد: طی این ایام 1975 نفر مسافر از محورهای مختلف استان به مراکز استان منتقل شدند و 10150 بسته تحویل آذوقه صورت گرفت.

وی با بیان اینکه تا این لحظه هفت هزار نفر در راه مانده از کولاک و یخبندان اسکان ضطراری داده شدند، گفت: جیره خشک توزیعی در بین مسافران 7500 بسته بود و 8 هزار پتو، 8500 قوطی کنسرو و 15 هزار قرص نان بین در راه ماندگان توزیع شد.

این مسئول با اشاره به توزیع 7500 پرس غذای گرم بین مسافران عنوان کرد: طی این دو روز نیروهای عملیاتی هلال احمر به 206 تیم افزایش یافت که به همراه 900 نفر تیم عملیاتی، 76 دستگاه آمبولانس و 21 دستگاه ست نجات و 103 دستگاه خودروی کمک دار و 10 دستگاه کامیون درحال امدادرسانی به مسافران هستند.

وی عنوان کرد: با شروع کولاک و بارش شدید برف روز گذشته(یکشنبه) خانم ۴۶ ساله ای از روستای دیال آباد به علت مشکل دیالیز، توسط نیروهای پرتلاش هلال احمر تاکستان به بیمارستان شفاء تاکستان انتقال يافت.

هاشمی اضافه کرد: پسر بچه ۲ ساله اي از روستای کهک به علت کاهش سطح هوشیاری توسط نیروهای عملیاتی هلال احمر تاکستان به بیمارستان شفاء تاکستان منتقل شد.

وی بیان کرد: همچنین خانم بارداري از روستای چلمبره از توابع شهرستان بوئین زهرا پس از حدود ٣ ساعت تلاش بي وقفه نيروهاي عملياتي هلال احمر در شرايط سخت جوي به مركز درماني انتقال يافت.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان