۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین افزایش ۷ درصدی مصرف گاز در استان
کد خبر: ۲۷۱۲۱۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۸ ساعت: ۱۳:۶ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل شرکت گاز قزوین اعلام کرد:

افزایش ۷ درصدی مصرف گاز در استان

مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین گفت: همزمان با آغاز بارش برف و برودت هوا میزان مصرف گاز طی شبانه‌روز گذشته ۷ درصد افزایش داشته است.

افزایش ۷ درصدی مصرف گاز در استان
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، با توجه به آغاز بارش برف از روز گذشته و برودت هوا در گفت‌وگویی با اسماعیل مفرد بوشهری مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین جویای میزان مصرف گاز و بروز مشکلات احتمالی در این حوزه شده‌ایم.

بوشهری در این رابطه اظهار کرد: میزان مصرف گاز در چهارم بهمن ماه 10 میلیون و 906 هزار مترمکعب، پنجم بهمن ماه 10 میلیون و 312 هزار مترمکعب و ششم بهمن ماه 11 ملیون و 500 هزار مترمکعب بوده است.

وی افزود: طی 24 ساعت گذشته 11 میلیون و 500 هزار مترمکعب گاز در استان مصرف شده است که نسبت به روزهای گذشته افزایش 7 درصدی داشته است.

این مسئول به وضعیت گازرسانی در شهرستان‌ها و روستاها اشاره و بیان کرد: در حال حاضر مشکل گازرسانی در سطح استان نداریم و استقرار گازرسانی در سطح استان قزوین وجود دارد.

بوشهری افزود: در صورتی که همشهریان با مشکلاتی در حوزه گازرسانی موجه شدند می‌توانند با شماره 194 تماس بگیرند تا همکاران ما در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام کنند.

وی ادامه داد: هم اکنون افت فشار گاز در شبکه وجود ندارد و استقرار و استمرار گازرسانی منوط به صرفه‌جویی همشهریان در مصرف گاز است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین تصریح کرد: طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته و در صورت رعایت میزان مصرف از سوی مردم، طی روزهای آینده مشکلی در ارائه خدمات گازرسانی نخواهیم داشت.

بوشهری تصریح کرد: به همشهریان توصیه می‌کنیم با ثابت نگاه داشتن دمای منازل بین 18 تا 21 درجه سانتیگراد، پوشیدن لباس گرم، خاموش کردن وسایل گازسوز در اتاق‌هایی که مورد استفاده قرار نمی‌گیرد و رعایت اصول اولیه وساده صرفه‌جویی ما را در خدمات‌رسانی بهتر یاری کنند.

انتهای پیام/9003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان