۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۶ هزار مسافر در راه مانده اسکان داده شدند/ حضور ۷۰ تیم عملیاتی در محورهای مواصلاتی استان
کد خبر: ۲۷۱۱۸۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۸ ساعت: ۹:۵۴ ↗ لینک کوتاه

معاون امداد و نجات استان قزوین:

۶ هزار مسافر در راه مانده اسکان داده شدند/ حضور ۷۰ تیم عملیاتی در محورهای مواصلاتی استان

معاون امداد و نجات استان قزوین با بیان اینکه تا این لحظه شش هزار نفر در راه مانده از کولاک و یخبندان اسکان داده شدند، گفت: بین مسافران در راه مانده ۱۰ هزار بسته آذوقه توزیع شد.

۶ هزار مسافر در راه مانده اسکان داده شدند/ حضور ۷۰ تیم عملیاتی در محورهای مواصلاتی استان
حکمت الله هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: با شروع بارش‌ها از روز گذشته(شنبه) 70 تیم عملیاتی به همراه تجهیزات در جاده‌های مواصلاتی و روستایی استان قزوین مستقر شدند.

وی افزود: در محورهای قزوین بوئین زهرا، قزوین تاکستان، قزوین طارم، قزوین آبیک، شاهد پنج تصادف بودیم که 9 مصدوم برجای گذاشت که برخی سرپایی درمان و تعدادی نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

معاون امداد و نجات استان قزوین اذعان کرد: به طور کلی طی دیروز و امروز 2500 خودرو رهاسازی شده و 1010 مورد بستن زنجیر چرخ را در محورهای اصلی استان داشتیم.

وی با بیان اینکه تا این لحظه شش هزار نفر در راه مانده از کولاک و یخبندان اسکان داده شدند، گفت: بین مسافران در راه مانده 10 هزار بسته آذوقه توزیع شد و تعداد افراد انتقال یافته از محورهای مواصلاتی به مراکز اسکان 1265 مورد بود.

این مسئول بیان کرد: در محورهای روستایی و کوهستانی و صعب العبور نیز شاهد رهاسازی و بستن زنجیر چرخ برای 123 خودرو بودیم.

وی عنوان کرد: با شروع کولاک و بارش شدید برف مواردی همچون انتقال خانم باردار از گردنه قسطین لار به بیماسرتان کوثر، نجات خودروی کارمندان محیط طیست از منطقه کوهستانی وشته الموت توسط تیم واکنش سریع و انتقال خانم باردار از اوتوبان قزوین زنجان در محدوده سه راهی کهک به مکز درمانی تاکستان نیز انجام گرفت.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر درباره برخی در راه ماندگان حد فاصل فارسجین و شهرک حیدریه و اسکان دادن به آنها گفت: این افراد تمایلی برای ترک خودروهای خود نداشتند؛ اما به آنها امکانات گرمایشی آذوقه به آنها داده شد.

وی ابراز کرد: تا ساعت 6 صبح همه نیروهای ما در محورها حضور داشتند و هدف ما این بود هر خودرویی در جاده حضور داشت بلافاصله امدادرسانی صورت بگیرد و به مراکز اسکان منتقل شوند.

هاشمی گفت: کار امداد و نجات در محورهای اصلی به پایان رسیده و امدادگران هلال احمر به دنبال تخیله مسافران در جاده‌های فرعی هستند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان