۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین تصادف ۳ دستگاه خودرو در قزوين+تصاویر
کد خبر: ۲۷۱۱۲۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۷ ساعت: ۱۴:۱۳ ↗ لینک کوتاه

حوادث؛

تصادف ۳ دستگاه خودرو در قزوين+تصاویر

رئيس ايستگاه شماره ۲ سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين از وقوع تصادف بین ۳ دستگاه خودروی سواری در بلوار شهید بهشتی قزوين خبر داد.

تصادف ۳ دستگاه خودرو در قزوين+تصاویر
حمیدرضا ململی، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در تماس مردمي با سامانه 125 آتش نشاني در ساعت 4 دقيقه بامداد روز جمعه 6 بهمن ماه سال 1396، از وقوع این حادثه رانندگی در بلوار شهید بهشتی قزوین خبر داده شد که ستاد فرماندهي این سازمان بي درنگ آتش نشانان ايستگاه شماره 2 شهید بابایی را به محل حادثه رهسپار کرد.

وي افزود: در جريان اين حادثه یک دستگاه خودروی پژو 206 با دو دستگاه خودروی پیکان پارک شده در لاین جنوبی بلوار شهید بهشتی قبل از میدان نصراله برخورد کرده که منجر به مصدومیت جزیی یکی از سرنشینان خودروی 206 و وقوع خسارت به هر سه خودرو می‌شود.

رئيس ايستگاه شماره 2 سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين با اشاره به حضور آتش نشان در کمتر از 2 دقیقه به محل حادثه افزود: نيروهاي عملياتي بلافاصله پس از رسيدن به محل با نصب علائم هشدار دهنده در اطراف صحنه حادثه و قطع جریان برق خودروها، محل را ایمن سازی کردند و امکانات و تجهيزات اطفايي خود را براي مقابله با هرگونه حریق و حوادث احتمالي آماده به کار کردند.

ململی ادامه داد: آتش نشانان پس از انتقال خودروی 206 به حاشیه کناری بلوار و تحویل صحنه حادثه به عوامل انتظامی و پليس راهنمايي و رانندگی حاضر در محل به ماموريت خود پايان دادند.

وي در پايان از همه شهروندان درخواست کرد: هنگام رانندگي و در زمان ريزش باران و لغزندگي سطح جاده ها دقت کافي را به عمل آورده و با رعايت کامل اصول و مقررات راهنمايي و رانندگي و حفظ سرعت مجاز وسيله نقليه از وقوع حوادث رانندگی جلوگيري کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان