۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین ۲۶۰۰ فقره اشتغال برای مددجویان ایجاد شد
کد خبر: ۲۷۱۱۱۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۷ ساعت: ۱۲:۹ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین:

۲۶۰۰ فقره اشتغال برای مددجویان ایجاد شد

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون دو هزار و ۶۰۰ فقره اشتغال برای مددجویان تحت حمایت این نهاد ایجاد شده و در حال حاضر کمیته امداد قزوین در میزان اشتغال زایی در میان استان‌های کشور رتبه نخست را دارد.

 ۲۶۰۰ فقره اشتغال برای مددجویان ایجاد شد
مجید مومنی، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) مرجع خدمتگذاری است و امدادگران این نهاد مفتخرند که توفیق خدمت به مردم را یافته اند و این همان راهی است که انبیای الهی (ص) و ائمه اطهار (ع) در آن گام برمی داشتند و امروز نیز ما باید از فرصت حضور در این نهاد درجهت خدمت به ولینعمتان استفاده کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین افزود: مراجعه کنندگان اغلب در خصوص تنگناهای زندگی در زمینه تأمین معیشت و اشتغال دغدغه دارند و پس از آن مسکن، درمان و ازدواج از دغدغه های مردم است.

وی عنوان کرد: اشتغال زایی یکی از برنامه‌های جدی کمیته امداد است و از ابتدای سال جاری تاکنون دو هزار و 600 فقره اشتغال برای مددجویان تحت حمایت این نهاد ایجاد شده و در حال حاضر کمیته امداد قزوین در میزان اشتغال زایی در میان استان‌های کشور رتبه نخست را دارد.

این مسئول اعلام کرد: نگاه کمیته امداد امام خمینی (ره) در حمایت از مددجویان ارائه خدمات حمایتی بلاعوض نیست بلکه ایجاد اشتعال به منظور کسب درآمد پایدار راهکار اساسی و جدی برای رفع فقر و محرومیت است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: اشتغال زایی، ساخت و یا بهسازی مسکن، درمان و ارتقای شاخص‌های فرهنگی خانواده ها به صورت توأمان در دستور کار برنامه های کمیته امداد قرار دارد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان