۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین رفع تصرف ۸۵۵ متر از اراضی ملی اداره راه در شهرستان آبیک
کد خبر: ۲۷۱۰۹۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۷ ساعت: ۹:۲۰ ↗ لینک کوتاه

فرمانده یگان حفاظت اراضی ملی استان قزوین خبرداد:

رفع تصرف ۸۵۵ متر از اراضی ملی اداره راه در شهرستان آبیک

فرمانده یگان حفاظت اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی از رفع تصرف ۸۵۵ متر از اراضی ملی در شهرستان آبیک خبر داد.

رفع تصرف ۸۵۵ متر از اراضی ملی اداره راه در شهرستان آبیک
سرهنگ نادر میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در راستای استیفای حقوق بیت المال در زمینه املاک ملی و با اقدامات صورت گرفته از جانب یگان حفاظت و همکاران املاک و حقوقی این اداره کل و همکاری راه و شهرسازی شهرستان آبیک، پس از اخذ حکم از محاکم قضایی، 855 متر از اراضی ملی این شهرستان با ارزشی بیش از 17میلیارد ریال رفع تصرف شد.

وی افزود: این اداره کل به نمایندگی از سازمان ملی زمین و مسکن وظیفه حفاظت، حراست و نظارت، نقشه‌برداري، تجميع و تفكيك املاک ملی را به عهده داشته و با متصرفان غیر قانونی املاک ملی برخورد قاطع خواهد کرد. 

فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه استان قزوین عنوان کرد: یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان قزوین به طور مستمر بر اراضی ملی نظارت و گشت‌زنی دارد و اجازه هیچگونه دخل و تصرف و تجاوز و ساخت و ساز به افراد سودجو و منفعت طلب را نمی‌دهد.

وی با تأکید بر ضرورت حفظ منابع ملی و عرصه‌های بیت المال اذعان کرد: از همشهریان محترم درخواست می‌شود در صورت مشاهده و اطلاع از تصرفات غیرقانونی، تغییر کاربری‌های غیرمجاز و تعرضات به بیت المال، مراتب را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین اطلاع دهند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان