۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین بدهی ۲۵۴ میلیاردی شهرداری قزوین به بانک شهر و توقف خط تولید شرکت کنتورسازی
کد خبر: ۲۷۱۰۸۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۷ ساعت: ۸:۲۹ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار استان در هفته‌‌ای که گذشت؛

بدهی ۲۵۴ میلیاردی شهرداری قزوین به بانک شهر و توقف خط تولید شرکت کنتورسازی

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

بدهی ۲۵۴ میلیاردی شهرداری قزوین به بانک شهر و توقف خط تولید شرکت کنتورسازی
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ گنجینه صبح قزوین ، مجموعه‌ای از اخبار هفته گذشته پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین است که هر هفته روزهای شنبه تقدیم حضور می‌شود.

با کلیک بر روی تیتر اخبار می‌توانید خبر کامل را مطالعه فرمایید:


هرکسی با هر لباس و مسئولیتی اشرافیت و فساد را ترویج کند مقابل اسلام و انقلاب قرار دارد/ ادامه مذاکرات برجام با اروپایی‌ها وقت تلف کردن است
امام جمعه قزوین گفت: اشرافیت، تبعیض و بی‌عدالتی در مقابل اسلام و انقلاب قرار دارد، حال هرکسی، در هر جایگاه و هر مسئولیتی یا هر لباسی رفاه، اشرافیت و زیاده¬خواهی را ترویج کند مقابل اسلام و انقلاب قرارخواهد گرفت و نباید این مسائل را به پای انقلاب و اسلام نوشت.


واژگونی ال 90 در قزوین 7 مصدوم برجای گذاشت
رئیس فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: واژگونی ال 90 در قزوین 7 مصدوم برجای گذاشت و مصدومان به بیمارستان منتقل شدند.


استان قزوین با کمبود 2هزار پرستار مواجه است
مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی گفت: به دلیل کمبود نیرو از پرستاران موجود اضافه کاری بیش از حد استفاده می‌کنیم در صورتی که براساس شاخص‌های استاندارد با کمبود حدود ۲۰۰۰ پرستار در استان مواجه هستیم.


پساب شهرصنعتی البرز بصورت غیرقانونی در کشاورزی استفاده می‌شود/ رهاسازی بیش از 500 هزار قوطی سم در مزارع
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین با اشاره به رهاسازی بیش از 500 هزار قوطی سم در مزارع کشاورزی استان، گفت: پساب شهرصنعتی البرز بصورت غیرقانونی و غیرمجاز توسط کشاورزان استفاده می‌شود.


۱۴ فیلم جشنواره فیلم فجر اکران می‌شود
قزوین در بخش استانی نمایش فیلم‌های سی و ششمین جشنواره فیلم فجر میزبان اکران 14 فیلم خواهد شد.


حضور پرقدرت بسیج در عرصه‌های مختلف گره‌گشا است
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: مسئولیت بسیج در جامعه بسیار سنگین است و حضور پرقدرت بسیج در اصلی‌ترین عرصه‌های اجتماع می‌تواند گره‌گشا باشد.


توانمندی بسیج نقش کلیدی در اقتصاد کشور دارد/اختصاص 133میلیاردتومان برای اشتغالزایی روستایی
استاندار قزوین گفت: توانمندی‌های بسیج، در عرصه های مختلف نقش کلیدی در اقتصاد کشور دارد و باید هر چه بیشتر از این توانمندی استفاده شود.


پای بازرس وزارت علوم به استان قزوین باز شد
شنیده‌ها از این حکایت دارد که جمعی از دانشگاهیان و دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین از روند مدیریتی دکتر نائینی در ۴ سال اخیر ابراز نارضایتی کرده‌‌اند.


64 واحد راکد در شهرک‌های صنعتی به چرخه تولید بازگشت
مديرعامل شهرك‌هاي صنعتي قزوين گفت: در طول دو سال گذشته با شناسايي بيش از 200 واحد توليدي راكد، 64 مورد مجدداً راه اندازي شده و به چرخه توليد بازگشته اند.


متاسفانه ادارات نگاه آماری به جرائم دارند/ باید برای کاهش طلاق تلاش جدی کنیم
رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: تاسفانه بسیاری از دستگاه‌های دولتی و غیردولتی به اصل پیشگیری نگاه آماری دارند که همین امر ما را از هدف اصلی دور می‌کند و باعث می‌شود تحقق این امر به کندی اتفاق بیافتد.


خط تولید شرکت کنتورسازی متوقف شده است/ کارگران نیاز به حمایت دارند
رئیس شورای کارگری شرکت کنتورسازی گفت: بانک پاسارگاد برای رفع مشکلات شرکت کنتورسازی شهر صنعتی البرز همکاری خود را اعلام کرده که متاسفانه با بی تفاوتی مسئولان مواجه شده است.


پرستاری بیش از 7500 همسر جانباز از رزمندگان دفاع مقدس
هم اکنون بیش از 6 هزار و 700 تن از همسران جانبازان استان قزوین وظیفه پرستاری از شوهرانشان که در طول دفاع مقدس از کیان انقلاب اسلامی دفاع کردند را بر عهده دارند.


مینی بوس در قزوین دچار حریق شد+تصاویر
معاون عمليات سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت: با اقدام به موقع آتش نشانان حریق یک دستگاه مینی بوس پارک شده در میدان سرداران قزوین اطفاء و از گسترش حریق و افزایش خسارت جلوگیری شد.


حضرت زینب(س) الگویی کامل برای پرستاران است/ شغل پرستاری ما را انتخاب کرده است
مدیر پرستاری بیمارستان 22 بهمن قزوین گفت: پرستاران همیشه به حضرت زینب(س) توسل کرده و با الگو گرفتن از صبوری و استقامت آن بانوی بزرگوار، کار می‌کنند؛ چراکه حضرت زینب(س) الگویی نمونه و کامل برای همه پرستاران است.


تملک 50 درصد از اراضی طرح"امامزاده حسین(ع)" باقی مانده است
معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: بیش از 50 درصد زمین‌های اطراف امامزاده حسین(ع) برای اجرای این طرح تملک شده اند و باید به تملک باقی زمین‌های مورد نظر نیز شتاب داده شود.


نجات 31 مسافر گرفتار در برف و کولاک قزوین
معاون امداد و نجات هلال احمر استان قزوین گفت: 7 مورد عملیات برای حوادث جاده ای و برف و کولاک صورت گرفت که به 31 نفر امدادرسانی شد.


دومین محموله کانکس‌های اهدایی به کرمانشاه ارسال شد+تصاویر
معاون هماهنگ کننده ستاد مردمی جبهه فرهنگی استان قزوین به حلقه وصل گفت: دومین محموله کانکس روز گذشته سی دیماه به مناطق زلزله زده ارسال شد.


تصادف 3 دستگاه خودرو در قزوين+تصاویر
رئيس ايستگاه شماره يک سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين از تصادف بين 2 دستگاه کاميون و يک خودروي سواري در بلوار جمهوري اسلامي قزوين خبر داد.


توقيف ۲هزار دستگاه موتورسيكلت در بویين زهرا
فرمانده انتظامي شهرستان بوئين زهرا از توقيف ۲ هزار دستگاه موتور سيكلت متخلف از ابتداي سال جاري تاكنون در این شهرستان خبر داد.


بدهی 254 میلیاردی شهرداری قزوین به بانک شهر
عضو شورای شهر قزوین گفت: پرداخت بدهی 254 میلیاردی شهرداری به بانک شهر درسال 97 مورد توجه شهردار قزوین قرار بگیرد.


طرح "کاداستر" ۳۰ درصد پرونده‌های قضایی حوزه زمین را کاهش می‌دهد
رئیس سازمان امور اراضی کشور گفت: با اجرای طرح کاداستر و سند دار شدن زمینهای کشاورزی حدود ۳۰ درصد از حجم پرونده های قضایی در حوزه زمین کاهش می‌یابد.


1500 تن سیب و پرتقال برای شب عید ذخیره می‌شود
رئیس سازمان تعاون روستایی قزوین از ذخیره سازی 1500 تن سیب و پرتقال برای شب عید خبرداد.


مسئولان قزوین حمایت مالی از ورزشکاران معلول نمی‌کنند/ وعده‌های داده شده به ورزش معلولان، خاک می‌خورد
ورزشکار معلول و قهرمان بین‌المللی گفت: با کمال تأسف مسئولان استان هیچ حمایت مالی از ورزشکاران معلول ندارند که این امر موجب بی‌انگیزگی آنان برای فعالیت در رشته‌های ورزشی قهرمانی می‌شود.


گرمخانه ویژه اسکان موقت معتادان بهبودیافته زن ایجاد شود
استاندار قزوین گفت: بیشتر خانواده‌ها حاضر نیستند دختر و همسر پاک شده را تا مدتی دوباره بپذیرند؛ بنابراین باید موضوع گرمخانه برای زنان توسط شهرداری و بهزیستی فراهم شود.


انتهای پیام/9003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان