۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین رانندگان با تجهیزات ایمنی و زمستانی در جاده‌های تردد کنند
کد خبر: ۲۷۱۰۳۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۵ ساعت: ۱۴:۵۱ ↗ لینک کوتاه

رئیس پلیس راه استان قزوین:

رانندگان با تجهیزات ایمنی و زمستانی در جاده‌های تردد کنند

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: برابر پیش بینی‌های سازمان هواشناسی با افزایش برودت هوا، از روز جمعه شاهد افزایش نزولات جوی بصورت بارش باران و برف به ویژه در مناطق سردسیر کوهستانی و برف گیر استان خواهیم بود.

رانندگان با تجهیزات ایمنی و زمستانی در جاده‌های تردد کنند
سرهنگ نصرالله بیگلری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: با توجه به پیش بینی های انجام شده و با اشاره به شروع بارش برف در مناطق کوهستاني استان قزوین، همراه داشتن زنجير چرخ در زمستان براي خودروها بمنظور پيشگيري از حوادث رانندگي ضروری است.

وی افزود: ماموران ما در پلیس راه استان به صورت شبانه روز در مناطق کوهستانی و برفگیر استان حضور دارند و از تردد وسایل نقلیه فاقد زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی جلوگیری خواهند کرد.

رئیس پلیس راه استان قزوین تصریح کرد: برابر تجربیات سال‌های گذشته وسایل نقلیه فاقد زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی ضمن در راه ماندن، امداد رسانی و پاک سازی جاده‌ها را با مشکل جدی مواجه می‌کنند.

بیگلری بیان کرد: رانندگان عزيز قبل از مسافرت در فصل زمستان حتماَ يكبار بطور آزمايشي زنجير چرخ خودرو را بسته و آچارهاي مورد نياز را همراه داشته باشند.

وی ابراز کرد: رانندگان از سالم بودن قسمت‌هاي فني خودرو به ويژه سيستم گرمايي و برف پاكن اطمينان حاصل كنيد، داشتن لاستيك زاپاس سالم و جك آماده نيز از ديگر ملزومات است؛ به همراه داشتن وسايل ايمني، نقشه محل و شماره تلفن هاي مراكز ضروري مي تواند راهگشا باشد- به همراه داشتن وسايل گرمايشي اعم از پتو و مقداري آب و آذوقه ضروري است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان