۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین سارقان خودرو دستگیر شدند
کد خبر: ۲۷۱۰۱۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۵ ساعت: ۸:۵۸ ↗ لینک کوتاه

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس قزوین:

سارقان خودرو دستگیر شدند

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس قزوین از ناکامی سارقان در سرقت یک دستگاه خودرو پراید در قزوین خبر داد.

سارقان خودرو دستگیر شدند
سرگرد رحیم خامدی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین  اظهار داشت: روز گذشته ماموران کلانتری 17 "غیاث آباد" قزوین حین گشت زنی در خیابان "دانشگاه" به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک و سرنشینان آن به محض مشاهده ماموران متواری می‌شوند.

وی افزود: ماموران بلافاصله ضمن اعلام به سایر واحدهای گشتی به تعقیب و گریز خودرو پرداخته و سرنشینان بدون توجه به فرمان مکرر ایست پلیس به سمت جاده "باراجین" ادامه مسیر می‌دهند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس قزوین اضافه کرد: ماموران انتظامی به ناچار جهت متوقف کردن خودرو از اسلحه استفاده و با شلیک چند تیر به سمت چرخ‌های سواری پراید، خودرو متوقف و سرنشینان از خودرو پیاده و با استفاده از تاریکی شب به سمت رودخانه متواری شدند.

خامدی ادامه داد: ماموران در حین تعقیب یکی از سرنشینان را که در داخل آب رودخانه مخفی شده بود، دستگیر و وی را به مقر پلیس انتقال می‌دهند.

وی بیان کرد: در بازجویی فنی ماموران مشخص شد فرد دستگیر شده سارق و سواری پراید را یک ساعت قبل در یکی از روستاهای شهرستان قزوین سرقت کرده بودند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس قزوین با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو تعدادی محتویات داخل خودرو از قبیل ضبط و پخش که توسط سارقان از چند خودرو به سرقت رفته بود کشف شد، تصریح کرد: تحقیقات پلیس دراین زمینه ادامه دارد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان