۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین ۶۴ واحد راکد در شهرک‌های صنعتی به چرخه تولید بازگشت
کد خبر: ۲۷۰۹۸۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۴ ساعت: ۱۰:۱۳ ↗ لینک کوتاه

مديرعامل شهرك‌هاي صنعتي قزوين خبر داد:

۶۴ واحد راکد در شهرک‌های صنعتی به چرخه تولید بازگشت

مديرعامل شهرك‌هاي صنعتي قزوين گفت: در طول دو سال گذشته با شناسايي بيش از ۲۰۰ واحد توليدي راكد، ۶۴ مورد مجدداً راه اندازي شده و به چرخه توليد بازگشته اند.

 ۶۴ واحد راکد در شهرک‌های صنعتی به چرخه تولید بازگشت
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ نشست تخصصي مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي و رئيس اتاق بازرگاني و صنايع و معادن و كشاورزي قزوين صبح امروز(چهارشنبه) در راستاي آسیب شناسی و راهکارهای توسعه بازار و برون رفت واحدهای نیمه فعال و راکد در شهرک‌های صنعتی قزوین برگزار شد.

حميدرضاخانپور در اين نشست تخصصي اظهار کرد: در راستاي كمك به توسعه بازار و فروش محصولات واحدهاي صنعتي اين شركت از طریق كمك به حضور واحدهاي صنعتي در نمایشگاه‌هاي داخلي و خارجي و معرفی محصولات و توانمندی‌هاي صنعتي در نمایشگاه‌های تخصصی و اعزام و پذیرش هیئت‌های تجاری و انجام مطالعات بازارهاي هدف اقدام مي‌کنند.

وي با اشاره به كمك به توسعه صادرات تصريح كرد: جهت شناسايي و كمك به صادرات كالاهاي واحدهاي صنعتي و مشاركت در شركت‌هاي سرمايه پذير در قالب خريد ماشين آلات و راه اندازي واحدهاي راكد و نيمه فعال از يك سرمايه گذاري خارجي دعوت شده كه با بازديد از اين شركت‌ها و ارائه راهكارهاي مناسب بتوان كمكي در اين زمينه صورت گيرد.

رئيس هيئت مديره شركت شهرك‌هاي صنعتي استان با تاكيد بر حمايت و كمك به راه اندازي واحدهاي بهره بردار راكد يادآور شد: در طول دو سال گذشته با شناسايي بيش از 200 واحد توليدي راكد، 64 مورد مجدداً راه اندازي شده و به چرخه توليد بازگشته اند.

خانپور تصريح كرد: در حوزه توسعه بازار و كمك به رونق توليد اقدام اساسي جهت حمايت از 340 واحد صنعتي در زمينه حضور در نمايشگاه‌هاي داخلي و خارجي با پرداخت يارانه نقدي به اين واحدها در طول دوسال گذشته صورت پذيرفت.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان