۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین سوانح رانندگی در قزوین یک کشته بر جای گذاشت
کد خبر: ۲۷۰۷۴۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ ساعت: ۱۴:۳۸ ↗ لینک کوتاه

رئیس پلیس راه استان قزوین:

سوانح رانندگی در قزوین یک کشته بر جای گذاشت

رئیس پلیس راه استان قزوین از وقوع یک تصادف منجر به فوت و کشته شدن یک تن در حوادث رانندگی ۲۴ ساعت گذشته در قزوین خبر داد.

سوانح رانندگی در قزوین یک کشته بر جای گذاشت
سرهنگ نصرالله بیگلری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰مبنی بر یک مورد تصادف در محور قزوین به اقبالیه، بلافاصله عوامل پلیس راه جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

این مقام مسئول ادامه داد: در بررسی به عمل آمده توسط ماموران پلیس راه مشخص شد یک دستگاه سواری پژو با یک عابر پیاده که قصد عبور از عرض راه را داشته برخورد کرده است.

رئیس پلیس راه استان قزوین افزود: متاسفانه در این سانحه عابر پیاده فوت و کارشناس پلیس راه، علت این حادثه را عدم توجه به جلو راننده سواری پژو نسبت به عابر پیاده اعلام کرد.

وی اذعان کرد: علت حادثه برابر اعلام کارشناسان نقض ماده ۱۸۰ آئین نامه راهنمایی و رانندگی و عدم توجه به جلو از جانب راننده سواری پژو بوده است.

این مسئول به همه رانندگان توصیه کرد: قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت و با توجه به فصل بارش و لغزندگی سطح معابر در همه حال توجه کافی با امر رانندگی و جلو را داشته و سرعت مطمئنه را در راه‌ها رعایت کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان