۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین سنگ قبر برای ۱۲۸ شهید جاویدالاثر قزوین تهیه شود
کد خبر: ۲۷۰۷۴۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ ساعت: ۱۲:۲۵ ↗ لینک کوتاه

عضو شورای شهر قزوین:

سنگ قبر برای ۱۲۸ شهید جاویدالاثر قزوین تهیه شود

عضو شورای شهر قزوین گفت: ۱۲۸ نفر از این شهدای مفقود الاثر مربوط به شهر قزوین هستند و مابقی عزیزان به شهرها و روستاهای اطراف تعلق دارند، از مدیرکل بنیاد و مدیران قبلی، انتظار داشتیم، حداقل یک سنگ قبر برای تمامی آنان درنظر می‌گرفتند.

سنگ قبر برای ۱۲۸ شهید جاویدالاثر قزوین تهیه شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ مهدی عبدالرزاقی عضو شورای شهر قزوین در جلسه پارلمان محلی که با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اظهار کرد: پیکر یکهزار و ۱۰۰ شهید استان در گلزار شهدای قزوین آرمیده اند، در صحبت‌های مدیرکل بنیاد شهید مطرح شد که ۲۰۰ شهید مفقود الاثر داریم که هیچیک سنگ قبر ندارند.

وی افزود: 128 نفر از این شهدای مفقود الاثر مربوط به شهر قزوین هستند و مابقی عزیزان به شهرها و روستاهای اطراف تعلق دارند، از مدیرکل بنیاد و مدیران قبلی، انتظار داشتیم، حداقل یک سنگ قبر برای تمامی آنان درنظر می‌گرفتند.

این عضو شورای شهر قزوین بیان کرد: پدر و مادر برخی از این عزیزان هنوز در قید حیات هستند، همه میدانیم وقتی فردی عزیزی از خانواده اش را از دست میدهد، تنها دلیل تسکین درد او، حضور در مزار عزیزش است.

وی عنوان کرد: از آنجاییکه شهدای مفقود الاثر یا جاوید الاثر سنگ قبر ندارند، انتظار می‌رود به این مهم توجه شود.

این مسئول بیان کرد: از درنظرگرفتن المان برای شهدای جاوید الاثر صحبت شد، من خواهشمندم برای همه 128 شهیدی که مربوط به قزوین هستند، سنگ قبر تهیه شود و در کنار یک هزار و ۱۰۰ شهیدی که در گلزار شهداء آرمیدند، آنان نیز جا و مکان مشخص داشته باشند و نامشان بر سنگ قبر حک شود تا تسلی خاطر خانواده‌های آنان باشد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان