۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین نهمین نمایشگاه تخصصی خودرو افتتاح شد
کد خبر: ۲۷۰۷۲۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ ساعت: ۱۰:۸ ↗ لینک کوتاه

در استان قزوین؛

نهمین نمایشگاه تخصصی خودرو افتتاح شد

نهمین نمایشگاه تخصصی خودرو و قعطات یدکی در قزوین گشایش یافت.

نهمین نمایشگاه تخصصی خودرو افتتاح شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ نهمین نمایشگاه تخصصی خودرو و قطعات یدکی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین گشایش یافت.

در نهمین نمایشگاه تخصصی خودرو و قطعات یدکی که تا ۲۹ دی ماه به مدت چهار روز برپاست ۴۰ مشارکت کننده شامل تولید کنندگان قطعات خودرو، لواز جانبی و قطعه ساز و نیز نمایندگی‌های مجاز انواع خودروهای سواری آخرین تولیدات خود را در فضایی به وسعت چهار هزار مترمربع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی قزوین در معرض دید علاقمندان قرار داده اند.

با برپایی نمایشگاه‌های تخصصی در صنعت خودرو می‌توان با ارائه آخرین محصولات و تولیدات بخش‌های مرتبط با خودروهای سواری و قطعات وابسته، زمینه افزایش اطلاعات متخصصان و علاقمندان این صنعت را فراهم و به ارتباط مستقیم تولیدکننده و مصرف کننده کمک کرد.

مشارکت کنندگان نمایشگاه از استان‌های قزوین، تهران و مازندران محصولات و تولیدات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده اند.

نهمین نمایشگاه تخصصی خودرو و قطعات یدکی در مدت برگزاری از ساعت ۱۵ الی ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره)، جنب صدا و سیما برای بازدید علاقمندان و متخصصین دایر است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان