۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین حامیان قزوینی ۷ خانه برای ایتام می‌سازند
کد خبر: ۲۷۰۷۱۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ ساعت: ۹:۴۴ ↗ لینک کوتاه

قائم مقام کمیته امداد استان:

حامیان قزوینی ۷ خانه برای ایتام می‌سازند

دو تن از حامیان طرح اکرام ایتام ساخت هفت واحد مسکونی را برای ایتام منطقه الموت متقبل شدند.

حامیان قزوینی ۷ خانه برای ایتام می‌سازند
امیر خوش نیت، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ با اشاره به دیدار مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با دو تن از حامیان طرح اکرام ایتام که در تهران ساکن هستند، بیان کرد: خوشبختانه این دیدار مانند دیدارهای دیگر دارای برکت بود به طوری که با پیگیری‌های انجام شده از سوی حامیان مبنی بر حل مشکل ایتام، موضوع نیاز مسکن آنها مطرح شد.

وی ادامه داد: این حامیان با بررسی‌های خویش اعلام کردند که در گام نخست چهار واحد مسکونی و در گام بعدی سه واحد مسکونی را برای ایتام فاقد مسکن تحت حمایت کمیته امداد در الموت خواهند ساخت.

قائم مقام کمیته امداد استان قزوین افزود: بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که مسکن یکی از دغدغه‌های جدی و اصلی مددجویان تحت حمایت است که درتعدادی از مددجویان این نیاز با بهسازی و در تعداد دیگر مددجویان با ساخت مسکن رفع می‌شود.

وی توضیح داد: هم اکنون کمیته امداد استان قزوین براساس تفاهم نامه منعقده با استانداری قزوین در حال پیگیری موضوع مسکن مددجویان است چراکه براساس این تفاهم نامه استانداری، فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و دهیاری‌ها زمین مورد نیاز را به مددجویان اختصاص می‌دهند و کمیته امداد امام (ره) موضوع ساخت را پیگیری می‌کند.

خوش نیت عنوان کرد: هم اکنون موضوع اختصاص واحدهای مسکونی مهرگان نیز در دستور کار است که با تکمیل این فرایند بستر واگذاری این واحدها نیز به مددجویان فراهم می‌شود.

وی یادآورشد: نداشتن مسکن موجب می‌شود تا اگر خانوار مددجو درآمدی هم کسب کند، بخش عمده آن صرف مسکن شود که با تأمین مسکن بخش قابل توجهی از درامد برای زندگی مددجو صرف خواهد شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان