۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین دولت و نمایندگان مجلسی که از خدا هم نمی‌ترسند!
کد خبر: ۲۷۰۷۰۰ نویسنده: علیرضا عدالت خواه تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ ساعت: ۱۲:۳۵ ↗ لینک کوتاه

یادداشت روز؛

دولت و نمایندگان مجلسی که از خدا هم نمی‌ترسند!

دولت و نماینده مجلسی که از اعتراضات مردمی در خیابان‌ها استقبال می‌کند نه برای این است که طرفدار مردم هستند، نه بلکه برای فرار از پاسخگویی بدنبال التهاب آفرینی می‌گردند تا مطالبات معیشتی مردم با دخالت اراذل و اوباش در کف خیابان‌ها با هیاهوی اغتشاشات و خونریزی‌ها گم شود.

دولت و نمایندگان مجلسی که از خدا هم نمی‌ترسند!
صبح قزوین ؛_____علیرضا عدالت خواه.
  
علی مطهری نماینده دگردیس سیاسی ایران در همایش حزب همبستگی ایران سخنان عجیبی گفته است که عمده سخنان وی از روی عناد و کینه ورزی بیان شده است، وی در بخشی از سخنان خود گفته است که "ولایت فقیه به معنای تعطیلی عقل نیست. این سخن، سخن حقی است، زیرا در دین اسلام و روایات معصومین نیز به درستی بیان شده است و هیچ کس ادعا ندارد که ولایت فقیه به معنای تعطیلی عقل است و..."

اما اینکه این « پسر شجاع» بدون اینکه بحثی موضوعیت داشته باشد را به ولی فقیه ربط دهد و ایجاد تردید و شبهه کند، کاری زیرکانه و در جهت مطامع دشمن است و پاسخ به این فرا فکنی به عهده بزرگان و علمای حوزه و دین است و باید در برابر کسانی که می‌خواهند با ژست خیرخواهانه، محبوبیت غیرواقعی و دروغین کسب کنند روشنگری شود که متاسفانه چنین نشده است.

برادر زن لاریجانی در ادامه سخنانش می‌گوید: "مجلس و دولت بعد از حوادث اخیر( اغتشاشات ) نباید حالت انفعال پیدا کنند. اگر لازم است قیمت بنزین افزایش یابد و از این منبع اصلاحات اقتصادی انجام شود، اینگونه نباشد که بعد از چند شلوغی همه بگویند قیمت بنزین افزایش نمی‌یابد و یارانه کسی قطع نمی‌شود، اگرچه مصلحت جامعه غیر از این باشد؛ از شعار دادن مردم و توهین مردم به مقامات نباید بترسیم؛ از مردم نباید ترسید."

این سخن بسیار دقیق و هوشمندانه گفته شده است! زیرا مردم اصلا ابزاری ندارند تا دولت و مجلس از آن بترسند، ابزار مردم فقط رای آنهاست و رای آنها هم در دستان احزاب و فعالان سیاسی است و با فریب، شانتاژ و دروغ، اراده خود را بر مردم تحمیل خوهند کرد، آرای مردم در صندوق کسانی ریخته می‌شود که احزاب می‌خواهند.

بعد از سخنان علی مطهری کارشناسان دولت و معاون برنامه و بودجه نیز اظهار داشت:" نباید به بهانه تورم و دغدغه معیشت مردم قیمت بنزین را ثابت نگه داشت و جلوی اشتغال جوانان را گرفت و یکی از کارشناسان در مورد تثبیت قیمت بنزین هشدار می‌دهد که ما نگران اتلاف و هرز رفتن منابع در سال 1397 هستیم !"

بعد از فرو کش کردن اغتشاشات و ناتوانی دشمن برای ضربه زدن به کشور این گونه سخن گفتن از سوی نمایندگان مجلس و دولت مردان ( بر برج عاج نشین ) فراخوانی هست برای ایجاد جو ناامیدی و شورش‌های خیابانی و...

اخیرا نمایندگان در کمیسیون تلفیق مجلس مصوبه ای داشتند که حقوق‌های بالای 5 میلیون تومان نباید افزایش یابد و کمتر از این مبلغ را تا 18 درصد می‌توانند، افزایش دهند. این درحالی است که نزدیک به 11 میلیون نفر در کشور بیکار و از داشتن کمترین‌ها و درآمد ناچیز بخور و نمیر هم محروم هستند.

اگر کارگران بدون حقوق و مزایا که در برخی کارخانجات ورشکسته از روی ناچاری مشغول بکار هستند را به جمعیت بیکار جامعه اضافه کنیم قریب 20 میلیون نفر در ایران از داشتن کمترین‌ها محروم هستند اما نمایندگان مردم نترس مجلس! از افزایش حقوق‌های بالای 5 میلیون تومان جلوگیری کردند!!!

باید همه عوامل خسران آفرین کشور شناسایی شوند
همین نمایندگان براساس مصوبه دیگر کمیسیون تلفیق پاداش پایان خدمت کارکنان دولت را پس از 30 سال کار، حداکثر 252 میلیون تومان تعیین کردند که نحوه محاسبه این پاداش به این شرح است؛ 7 برابر حداقل حقوق ماهانه است که هم اکنون ماهانه حداقل حقوق یک میلیون و 200 هزار تومان است که این رقم پس از گذشت 30 سال خدمت به 252 میلیون تومان می‌رسد.

کارگران مستضعف واحدهای صنعتی که با انواع مواد شیمیایی و میکروبی روبرو هستند بعد از 30 سال کار کردن باید سنوات پایان کار خود را که از30 تا 35 میلیون تجاوز نمی‌کند را با اعتراض و تجمع در مقابل استانداری‌ها و فرمانداری‌ها بگیرند اما کارکنان دولت که صدها امتیاز و تسهیلات بانکی دارند در پایان کار خود هم 252 میلیون تومان پاداش دریافت می‌کنند.

برخی نمایندگان مجلس اصلا از مردم نمی‌ترسند و حقیقتا هم نباید بترسند زیرا مردم مظلوم بجز آه و نفرین هیچ سلاح دیگری ندارند تا آنها بترسند؛ اما مردم از برخی نمایندگان بی انصاف، دگردیس، رفاه طلب و وکیل الدوله کاملا می‌ترسند.

وکیل الدوله‌هایی که 5 سال فرصت تلف شده دولت را بدون نظارت رها کرده و می‌خواهند با افزایش 50 درصدی قیمت بنزین در زمین‌های « آینده دولت » بذر وعده بکارند از خدا بترسند و بیشتر از این با شعور مردم بازی نکنند.

رییس جمهور و دولتمردانی که قریب 5 سال تمام همه ظرفیت کشور و توانمندی نیروی انسانی را به زلف نحس برجام گره زده بودند؛ امروز نباید طلبکار و میدان دار حرف و حرافی باشد و نباید با سفسطه و کلام‌های فلسفی مردم را بدنبال نخود سیاه بفرستند، کلام‌های فلسفی و نقادی را بگذارید برای اهل فن و امروز وقت حساب است نه وعده نسیه و...

مردم ایران و همه طرفداران و دوستداران بقا و استمرار حکومت اسلامی ایران باید بر مطالبات به حق خود، رفع فقر، رفع تبعیض، رفع فساد، رفع گرانی، رسیدگی به اختلاس‌های خانوادگی و رفع بیکاری پافشاری کرده و خواب خوش را از چشمان دولت پرادعا و کم کار روحانی بگیرند.

باید همه عوامل خسران آفرین کشور شناسایی شوند تا مشخص شود که کشور به عمد دچار بحران شده است؛ یا به قصد، مردم نباید فریب سخنان سفسطه آمیز دولت را بخورند.

شخصی که امام معصوم ( انسان کامل ) و پیغمبر خدا را شایسته نقد می‌داند و اعتراضات معیشتی مردم را سیاسی جلوه می‌دهد؛ آیا حاضر است در تریبون عمومی با 30 نفر از اقشار مختلف مردم ( کارگر، دانشجو، کشاورز و خبرنگار به گفت‌وگو و مناظره بنشیند.

دولت و نماینده مجلسی که از اعتراضات مردمی در خیابان‌ها استقبال می‌کند نه برای این است که طرفدار مردم هستند، نه بلکه برای فرار از پاسخگویی بدنبال التهاب آفرینی می‌گردند تا مطالبات معیشتی مردم با دخالت اراذل و اوباش در کف خیابان‌ها با هیاهوی اغتشاشات و خونریزی‌ها گم شود اگر از مردم هراس و بیم ندارید لااقل ازخدا بترسید.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان