۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین حضور قزوین در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران
کد خبر: ۲۷۰۶۸۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ ساعت: ۹:۲ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل میراث فرهنگی استان خبرداد:

حضور قزوین در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران

مدیرکل میراث فرهنگی قزوین گفت: در این نمایشگاه غرفه‌هایی به معرفی ظرفیت‌های الکترونیک و شرکت‌های فعال در حوزه گردشگری، شرکت‌ها حضور دارند.

حضور قزوین در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران
محمدعلی حضرتی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: جاذبه‌های گردشگری و ظرفیت‌های تاریخی– فرهنگی استان قزوین در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران و صنایع وابسته معرفی می‌شود.

وی افزود: در این نمایشگاه که با رویکرد معرفی و تمرکز بر توانمندی‌های گردشگری مناطق مختلف و با حضور 31 استان کشور در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی قزوین اذعان کرد: استان قزوین در سالن شماره 38 و در غرفه‌ای به مساحت 143 متر مربع جهت معرفی جاذبه‌های گردشگری، ظرفیت‌های تاریخی و فرهنگی، صنایع دستی و هنرهای سنتی، آداب و رسوم نواحی مختلف استان به بازدیدکنندگان و گردشگران حضور خواهد داشت.

وی بیان کرد: همچنین کشورهای خارجی نظیر ترکیه، سوییس، کامبوج، ارمنستان، کره جنوبی، امارات متحده عربی، یونان، مالزی، آلمان، قبرس، گرجستان، برزیل، روسیه، فرانسه، چین و بلاروس با مساحتی حدود 1700 متر مربع در این نمایشگاه به معرفی ظرفیت‌های خود می‌پردازند.

این مسئول ابراز کرد: در این نمایشگاه غرفه‌هایی به معرفی ظرفیت‌های الکترونیک و شرکت‌های فعال در حوزه گردشگری، شرکت‌ها و دفاتر خدمات مسافرتی، هتل‌ها و مراکز اقامتی، گردشگری کودک، گردشگری سلامت، گردشگری غذا، گردشگری هنری و نمایش برنامه‌های آیینی اختصاص داده شده است.

وی گفت: یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از تاریخ 3 لغایت 6 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان