۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین آغاز پیش فروش بلیت‌های جشنواره فیلم فجر از ۳۰ دی
کد خبر: ۲۷۰۶۵۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ ساعت: ۱۱:۴۹ ↗ لینک کوتاه

معاون اجرایی جشنواره فیلم فجرخبرداد:

آغاز پیش فروش بلیت‌های جشنواره فیلم فجر از ۳۰ دی

معاون اجرایی جشنواره فیلم فجر از آغاز پیش‌فروش بلیت‌های سینماهای مردمی سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در روز شنبه ۳۰ دی ماه خبر داد.

آغاز پیش فروش بلیت‌های جشنواره فیلم فجر از ۳۰ دی
به گزارش سرویس فرهنگ وهنر  صبح قزوین ، پیش‌فروش بلیت‌های سینماهای مردمی سی و ششمین جشنواره فیلم فجر از شنبه 30 دی ماه آغاز خواهد شد.

عزت الله علیزاده معاون اجرایی جشنواره فیلم فجر با اعلام این خبر گفت: علاقه‌مندان به حضور در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر می‌توانند از ساعت 10 صبح شنبه 30 دی ماه با مراجعه به سایت سینماتیکت نسبت به پیش خرید بلیت‌های جشنواره در سانس‌ها و سینماهای مورد علاقه خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: پیش‌فروش بلیت‌های جشنواره از ساعت 10 صبح روز شنبه 30 دی ماه آغاز می‌شود و در ساعت 24 دوشنبه دوم بهمن ماه به پایان خواهد رسید.

علیزاده افزود: بر اساس درخواست متقاضیان، ششم و هفتم بهمن ماه، بلیت‌های خریداری شده یا از طریق پیک و یا به صورت حضوری تحویل خواهد شد.

وی با اشاره به پیش‌فروش بلیت برای سازمان‌ها و نهادها گفت: نمایندگان سازمان‌ها و نهادهای متقاضی می‌توانند در تاریخ چهارشنبه چهارم و پنجشنبه پنجم بهمن ماه با ارائه نامه رسمی از نهاد یا سازمان متبوع با مراجعه حضوری به محل پیش‌فروش واقع در پردیس ملت، بلیت‌های مورد نظر خود را خریداری نمایند.

سی و ششمین جشنواره فیلم فجر از 12 تا 22 بهمن ماه 1396 به دبیری ابراهیم داروغه‌زاده برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/1404

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان