۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین دولت پاسخ مناسبی به مطالبات اقتصادی مردم نداده است/ لیدرهای آشوبگری‌ها از اهالی تاکستان نبودند
کد خبر: ۲۷۰۶۴۲ نویسنده: مصطفی محمدی تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ ساعت: ۹:۵۰ ↗ لینک کوتاه

دانشجوی جانباز اغتشاشات اخیر در تاکستان:

دولت پاسخ مناسبی به مطالبات اقتصادی مردم نداده است/ لیدرهای آشوبگری‌ها از اهالی تاکستان نبودند

دانشجوی جانباز اغتشاشات اخیر در تاکستان گفت: مردم از ماه‌ها قبل گله‌مندی خود از گرانی‌ها را از طریق فضای مجازی مطرح می‌کردند اما چون دولت واکنش منطقی از خود نشان نداد، مردم راهپیمایی کردند که موجب سوءاستفاده شد.

دولت پاسخ مناسبی به مطالبات اقتصادی مردم نداده است/ لیدرهای آشوبگری‌ها از اهالی تاکستان نبودند
مصطفی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه صبح قزوین با اشاره به آسیب جسمی که در اغتشاشات اخیر به وی وارد شده است، اظهار کرد: برخی از مردم نسبت به مدیریت اقتصادی، گرانی‌ها و رکود اقتصادی اعتراض داشتند که با برپایی تجمعات قصد داشتند صدای اعتراض خود را به گوش مسئولان برسانند.

وی افزود: با کمال تأسف در این میان برخی که با نظام جمهوری اسلامی ایران در تقابل بودند، پرچم ساختارشکنی در دست گرفتند و اعتراضات به حق مردم که رویکرد خوبی داشت را برعکس جلوه دادند.

مسئول بسیج دانشگاه آزاد واحد شال اضافه کرد: ساختارشکن‌ها کاری کردند که تجمعات اعتراض‌آمیز مردم چهره خشونت‌بار به خود بگیرد؛ زیرا قصد داشتند در سایه این اعتراضات به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.
محمدی ادامه داد: در روز حادثه بین مردم بودم و با مشاهده تجمع‌کنندگان به روشنی مشخص بود که تعدادی از افراد حاضر در تجمع ساختارشکن هستند و تلاش می‌کنند فضای تجمع را تغییر دهند.

وی عنوان کرد: با پیگیری‌هایی که انجام گرفت، مشخص شد که لیدرهای مسبب اغتشاش در شهرستان تاکستان اصلا تاکستانی نبودند که این امر موجب شد مردم روز بعد از این حادثه با بصیرت و آگاهی در یک راهپیمایی گسترده حاضر شده و نشان دهند که خط آنان از خط ساختارشکن‌ها جدا است.

دانشجوی جانباز اغتشاشات اخیر در تاکستان تصریح کرد: مردم تاکستان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در راهپیمایی‌های مختلف حضور گسترده پیدا کردند و ثابت کرده‌اند که همواره پشتیبان نظام هستند.

محمدی با بیان اینکه دولت با اندکی دقت در فضاهای مجازی به راحتی می‌توانست جلوی این اغتشاشات را بگیرد، گفت: مردم از ماه‌های قبل از این اتفاقات اخیر پیگیر مطالبات خود در حوزه مسائل اقتصادی و گرانی از دولت بودند؛ بنابراین دولت می‌توانست نسبت به مطالبات مردم در حوزه اقتصادی حساس باشد و واکنش منطقی نشان دهد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دولت نسبت به مطالبات مردم در مورد گرانی‌ها و وضعیت نامطلوب اقتصادی اقدامات لازم را انجام نداد، مردم اعتراضات خود را در قابل تجمعات و راهپیمایی اعلام کردند که این امر موجب سوءاستفاده برخی از سودجویان شد.

مسئول بسیج دانشگاه آزاد واحد شال اظهار کرد: بنابراین مردم تاکستان بلافاصله پس از مشاهده تغییر مسیر تجمع در روز بعد از اغتشاش، راهپیمایی دیگری به نشانه اعتراض به اغتشاش‌گران برپا کردند.

محمدی یادآور شد: جوان‌ها باید مراقب باشند تحت تأثیر این گونه فضاها قرار نگیرند و والدین هم باید بیشتر مواظب فرزندان خود باشند تا فرزندان آن‌ها از مسیر منحرف نشوند.

گفتنی است؛ مصطفی محمدی، مسئول بسیج دانشگاه آزاد اسلامی واحد شال در اغتشاشات تاکستان مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به دلیل وجود بیش از 40 ساچمه در پای راست چند روز در بیمارستان بستری بود.
انتهای پیام/4001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان