۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین مسئولان خود را در اتاق‌های مدیریتی حبس نکنند
کد خبر: ۲۷۰۶۳۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ ساعت: ۹:۱ ↗ لینک کوتاه

رئيس كل دادگستري استان قزوين:

مسئولان خود را در اتاق‌های مدیریتی حبس نکنند

رئيس كل دادگستري استان قزوين گفت: مسئولان به دستورهاي صادره خويش اكتفاء نكنند و در اتاق هاي مديريتشان خود را حبس نكنند بلكه به ميان مردم بروند و در بررسي ميداني مشكلات را حل كنند و از نتيجه دستور صادره مطلع شوند.

مسئولان خود را در اتاق‌های مدیریتی حبس نکنند
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ حجت الاسلام نورالله قدرتي رئيس كل دادگستري استان قزوين در شوراي اداري بخش كوهين باظهار کرد: تلاش ما بايد بر اين باشد كه در كارها خداوند سبحان را در نظر داشته باشيم و هر كاري كه انجام مي‌دهيم براي آن پاسخگو باشيم.

وي ادامه داد: بايد براي انگيزه و نيتي كه كار مي‌كنيم خود را پاسخگو بدانيم چراكه روزي مي‌رسد كه منصب و دارایی از ما دور مي شود و ما با اعمالمان خواهيم ماند.

این مسئول اضافه كرد: هر دولتي كه در نظام جمهوري اسلامي بر سر كار مي‌آيد به طور طبيعي گرايش سياسي خاصي دارد؛ البته در دوران هر دولتي عده اي فرصت پيدا مي‌كنند در منصب‌هاي مختلف براي خدمت به مردم قرار گيرند كه بايد اين فرصت را غنيمت شمرده و خداي نكرده گرايش‌هاي سياسي در رده هاي مختلف دولت مانع در خدمت رساني آنها نشود.

وي افزود: وقتي به سر ميز خدمت نشسته ايم نبايد براي خدمت رساني گرايش‌هاي سياسي را دخالت دهيم در واقع هر مراجعه كننده بنده خداست كه مأموري است تا ما با آن در بوته آزمايش قرار گيريم.

قدرتي با تأكيد بر لزوم پيگيري كار مردم گفت: تنها دستور دادن مسئولان كافي نيست؛ بلكه بايد ببينيم دستور صادره به كجا منجر شده و نتيجه اش چه بوده است بنابراين مديران نبايد خود را پشت درب‌هاي بسته حبس كنند.

مردم با وجود مشکلات، با حضور دشمن اتحاد را حفظ می‌کنند

وي تصريح كرد: مسئولان به دستورهاي صادره خويش اكتفاء نكنند و در اتاق‌هاي مديريتشان خود را حبس نكنند؛ بلكه به ميان مردم بروند و در بررسي ميداني مشكلات را حل كنند و از نتيجه دستور صادره مطلع شوند.

رئيس كل دادگستري استان قزوين عنوان كرد: در نظام اسلامي و ولايي، مديران شأني جز خدمتگذاري به مردم ندارند و اگر كسي فراتر از اين حد شأني براي خود قائل است بايد بداند كه در خسران است.

وي با اشاره به برخي مشكلات مطرح شده در اين نشست تأكيد كرد: مشكل مردم بايد حل شود، بخش بُعد امنيتي و آرامشي مردم همچون تأمين تجهيرات پزشكي، امدادي، تجهيزات مورد نياز پليس و مواردي از اين دست بايد با پيگيري مستمر تأمين شود.

قدرتي با اشاره به حوادث اخير تصریح کرد: ملت با حضور آگاهانه خود دشمن را خوار كردند و براي چندمين بار مشت محكمي به دهان دشمنان زدند كه نتيجه وحدت و همدلي اقشار مختلف مردم است به طوري كه كساني كه در اين نوع اجتماعات كمتر ديده مي‌شدند، آمدند و از نظام و انقلاب دفاع كردند.

وي يادآورشد: اين پيام را بايد دشمن گرفته باشد كه با همه مشكلاتي كه ملت دارد، داراي چنان شعور، فهم، ايمان، بصيرت و آگاهي هستند كه در زمان ورود دشمن مشترك، اختلافات را كنار مي‌گذارند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان