۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین خطوط نفت و گاز داخل شهر باید منتقل شود
کد خبر: ۲۷۰۶۱۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ ساعت: ۱۲:۴۸ ↗ لینک کوتاه

نائب رئیس شورای شهر قزوین:

خطوط نفت و گاز داخل شهر باید منتقل شود

نائب رئیس شورای شهر قزوین گفت: خطوط نفت و گازی که مبدأ آن شهر ری بوده و از قزوین می‌گذرد، همانند یک بمب ساعتی نهفته در دل شهر قزوین است که باید منتقل شود.

خطوط نفت و گاز داخل شهر باید منتقل شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ زهرا یوسفی نائب رئیس شورای شهر قزوین در جلسه مشترک پارلمان محلی با حضور حجت الاسلام قدرتی رئیس کل دادگستری استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: هدف ما معرفی قزوین به عنوان مقصد گردشگری در كشور است و جذب گردشگر و توریست منبع درآمدی پایدار برای شهر محسوب می‌شود، باید زیرساخت اولیه ای همچون هتل و فرودگاه برای تحقق این امر را فراهم کنیم.

وی افزود: فرودگاه فعلی شهر قبلا به شهرداری واگذار شده و هم اکنون با یکسری مشکلات حقوقي مواجه شده است، با توجه به اینکه وجود فرودگاه مسافربری براي استان الزامی است، شهردار پیگیر حل مشکل پیش آمده حقوقی برای بازگرداندن این فرودگاه به شهرداري است.

این عضو شورای قزوین بیان کرد: خطوط نفت و گازی که مبدأ آن شهرری بوده و از قزوین می‌گذرد، همانند یک بمب ساعتی نهفته در دل شهر قزوین است؛ با توجه به توسعه شهر طی سال‌های اخیر، باعث شده این خطوط بمرور در داخل شهر و زیر معابر، خیابان‌ها و پروژه‌های شهری قرار بگیرد.

وی ابراز کرد: خوشبختانه طی 50 سال اخير، اتفاق خاصی رخ نداده است، اما اگر خدای ناکرده زمین لرزه شدیدی در قزوین رخ دهد و لوله‌ها با شکستگی مواجه شود، با يك فاجعه انسانی روبرو خواهيم شد.

یوسفی تصریح کرد: لازم است که با همت تمام مقامات استانی برای انتقال این خطوط از زیر پهنه شهر به خارج از آن اقدام شود و از اعتبارات ملي براي اين امر استفاده شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان