۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین شهرک سلامت در قزوین احداث می‌شود
کد خبر: ۲۷۰۶۰۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ ساعت: ۱۰:۳۷ ↗ لینک کوتاه

با موافقت استاندار؛

شهرک سلامت در قزوین احداث می‌شود

در دیدار با اعضای نظام پزشکی استان، موافقت خود را برای ایجاد شهرک سلامت وساخت مسکن برای پزشکان اعلام کرد.

شهرک سلامت در قزوین احداث می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین صبح امروز(یکشنبه) با اعضای نظام پزشکی استان قزوین در استانداری قزوین دیدارذ و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار علی فرخزاد معاون عمرانی استانداری قزوین هم گزارشی از وضعیت قطعه زمین تعاونی مسکن پزشکان ارائه کرد.

اعضای نطام پزشکی استان قزوین در دیدار با استاندار خواستار همکاری برای احداث مسکن برای پزشکان متخصص استان قزوین شدند.

مدیرعامل تعاونی مسکن پزشکان استان در ادامه با اشاره به ضرورت تامین مسکن برای پزشکان اذعان کرد: تامین مسکن برای پزشکان یکی از اقدامات مهمی است که باید به آن پاسخ داده شود و از مسئولان انتظار داریم در این زمینه همکاری لازم را انجام دهند.

مجید نصری بیان کرد: قطعه زمینی در داخل شهر قزوین از سال ۷۷ توسط تعاونی مسکن پزشکان خریداری شده که هنوز نتوانسته ایم نسبت به ساخت اقدام کنیم و از استاندار انتظار داریم همراهی لازم را در این زمینه انجام دهند. 

این مسئول یادآورشد: این زمین به مساحت ۱۶.۵ هکتار آماده قطعه بندی برای ۲۵۰ نفر است که به عنوان شهرک سلامت با رعایت همه مسائل زیست محیطی و ایجاد فضای سبز و زمین‌های ورزشی و جاده سلامت می‌تواند نمونه خوبی از یک ساخت و ساز دوستدار محیط زیست باشد.

وی عنوان کرد: در کوتاه مدت می‌توان برای ۵ هزار نفر در این ساخت و ساز شغل ایجاد کرد که در صورت موافقت و حل مشکل حریم با پادگان ارتش می‌توان ساخت و ساز این واحدها را عملیاتی کرد.

زاهدی استاندار قزوین در پایان این دیدار تاکید کرد: اگر زمین پیش بینی شده کشاورزی نباشد و مشکل قانونی نیز نداشته باشد آماده ایم با حضور کارشناسان راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی از این زمین بازدید کرده و سپس نظر نهایی خود را اعلام کنیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان