۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین کشف ۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در قزوین
کد خبر: ۲۷۰۵۷۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ ساعت: ۱۴:۵۹ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی استان خبرداد:

کشف ۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف ۵۰ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک در قزوین خبر داد.

کشف ۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در قزوین
سردار مهدی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار صبح قزوین اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به دنبال یکسری اقدامات اطلاعاتی از قاچاق و انتقال مقادیری موادمخدر توسط یک قاچاقچی از مسیر جاده ساوه به استان مطلع شدند.

وی افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر پس از بررسی‌های لازم در خصوص نحوه و زمان انتقال مواد مخدر در اقدامی مشترک با ماموران انتظامی و پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بویین زهرا با انجام طرح ایست و بازرسی به کنترل خودروهای عبوری پرداختند.

فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: با گسترش چتر اطلاعاتی و در بررسی های لازم ماموران، قاچاقچی مواد حین ورود به شهرستان بویین زهرا در جاده "ساوه – قزوین" خودروی "پژو " حامل مواد مخدر با 4 سرنشین شناسایی و متوقف شدند.

محمودی اضافه کرد: در این اقدام ماموران، راننده و 3 سرنشین پژو دستگیر و در بازرسی از خودرو حدود 50 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در 5 بسته که به طرز ماهرانه ای در خودرو جاساز شده بود، کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: قاچاقچیان مواد مخدر پس از انتقال به مقر پلیس با تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضائی با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شدند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان