۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین تصادف ۳ دستگاه خودرو یک مصدوم برجای گذاشت+تصاویر
کد خبر: ۲۷۰۵۷۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ ساعت: ۱۴:۴۹ ↗ لینک کوتاه

حوادث در قزوین؛

تصادف ۳ دستگاه خودرو یک مصدوم برجای گذاشت+تصاویر

فرمانده شیفت ایستگاه شماره هفت سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت: تصادف ۳ دستگاه خودرو سواری در محدوده پل امام علی قزوین یک مصدوم و حریق خودروی پژو ۲۰۶ را در پی داشت.

تصادف ۳ دستگاه خودرو یک مصدوم برجای گذاشت+تصاویر
سید جمال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ در ساعت ۱۷ و ۴۶ دقیقه روز جمعه ۲۲ دی ماه سال جاری، از وقوع این حادثه در لاین غربی بلوار امام علی، قبل از پل خبر داده شد که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی قزوین بلافاصله آتش نشانان ایستگاه شماره هفت شهید مفتح و چهار مینودر را به محل حادثه رهسپار کرد.

وی افزود: در جریان این حادثه یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ اس دی به شدت با یک دستگاه خودروی پرشیا و پراید برخورد کرده و پس از انحراف از مسیر اصلی در حاشیه کناری بلوار متوقف و به علت شدت حادثه از ناحیه موتور خودرو دچار حریق می‌شود.

این مسئول با اشاره به مصدومیت راننده خودروی پژو ۲۰۶ اذعان کرد: قبل از رسیدن آتش نشانان شخص مصدوم با کمک مردم از خودرو خارج و تحویل امدادگران اورژانس شده و نیروهای اعزامی بلافاصله پس از رسیدن به محل با نصب علائم هشدار دهنده در اطراف محل حادثه و استفاده از تجهیزات ویژه اطفاء حریق در کمترین زمان ممکن شعله های آتش را مهار و از سرایت حریق به سایر قسمت‌های خودرو جلوگیری کردند.

فرمانده شیفت ایستگاه شماره هفت آتش نشاني شهرداري قزوين خاطرنشان کرد: نیروهای عملیاتی پس از ایمن سازی کامل محل و تحویل خودرو به عوامل انتظامی حاضر در محل حادثه به ماموریت خود پایان دادند.

گفتنی است؛ علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان