۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین نبود اعتبار دولتی برای انتقال آب سد طالقان و کاهش بارش‌ها تا سال آینده در قزوین
کد خبر: ۲۷۰۵۶۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ ساعت: ۱۲:۳ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار استان در هفته‌‌ای که گذشت؛

نبود اعتبار دولتی برای انتقال آب سد طالقان و کاهش بارش‌ها تا سال آینده در قزوین

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

نبود اعتبار دولتی برای انتقال آب سد طالقان و کاهش بارش‌ها تا سال آینده در قزوین
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ گنجینه صبح قزوین ، مجموعه‌ای از اخبار هفته گذشته پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین است که هر هفته روزهای شنبه تقدیم حضور می‌شود.

با کلیک بر روی تیتر اخبار می‌توانید خبر کامل را مطالعه فرمایید:


مسئولان ظرفیت‌های اشتغال را فعال کنند/ مفسدان زمین‌خوار و کارخانه‌خوار از جغرافیای مدیریتی حذف شوند
امام جمعه قزوین در خطبه‌های نماز جمعه قزوین گفت: تعداد اندک مفسدان زمین‌خوار، کارخانه‌خوار و در یک کلام حرام‌خوار از جغرافیای مدیریتی حذف شوند.


کشف بیش از یک تن گوشت قرمز فاقد هویت
رئیس دامپزشکی شهرستان قزوین گفت: طی بازرسی‌های انجام شده در سردخانه یک واحد عرضه گوشت قرمز، مقدار یکهزارو 218 کیلوگرم گوشت قرمز منجمد فاقد هویت کشف شد.


مسئولان برای رفع مشکلات معیشتی، تولید و اشتغال اقدام جدی کنند
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: یکی از ارکان اصلی که بهانه دست برخی از افراد اغتشاگر داد، مسایل اقتصادی بود؛ بنابراین برنامه‌های مسئولان باید به سمت رفع مشکلات معیشتی، اقتصاد مردم، تولید و اشتغال حرکت کند.


درگیری برای معامله زمین پای چوبه دار پایان یافت
دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: فردی که در معامله یک قطع زمین در نتیجه عصبانیت طرف مقابل خود را به قتل رسانده بود، به دار مجازات آویخته شد.


بیش از 67 درصد برق استان در حوزه کشاورزی و صنعت به فروش می‌رسد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین بیان کرد: بیش از 67 درصد برق دریافتی از شبکه در حوزه کشاورزی و صنعت به فروش می‌رسد؛ که این یکی از نقاط قابل توجه شرکت توزیع برق استان است.


700 هکتار از اراضی کشاورزی به سامانه نوین آبیاری مجهز شد
مدیر جهادکشاورزی شهرستان بوئین زهرا گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 772 همتار سامانه نوین آبیاری در اراضی کشاورزی این شهرستان اجرا شده است.


۱۸۱ مرکز توزیع مواد غذایی در شهرستان قزوین پلمپ شد
رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین گفت: در 9 ماهه اول سال 1396، تعداد 181 واحد از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در شهرستان قزوین به علت تخلف بهداشتی پلمپ شد.


داروهای مشتق از پلاسما تولید می‌شود/ وجود یک و نیم میلیون اهداکننده در کشور
رییس سازمان انتقال خون ایران با اشاره به وجود جود یک و نیم میلیون اهدا کننده در کشور گفت: داروهای مشتق از پلاسمای ایرانی در آینده نزدیک در کشور تولید می‌شود.


13 پروژه صنعت برق در استان قزوین افتتاح شد
13 پروژه صنعت برق در بخش‌های توزیع و فوق توزیع با اعتباری بالغ بر 423 میلیارد و 252 میلیون ریال با حضور مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توانیر در استان قزوین افتتاح شد.


ساخت کتابخانه مرکزی قزوین با اعتبار دولتی امکانپذیر نیست
استاندار قزوین گفت: ساخت کتابخانه مرکزی قزوین با اعتبار دولتی امکان‌ پذیر نیست و باید در این خصوص از کمک سرمایه گذاران بخش خصوصی استفاده کرد.


شهرستان تاکستان دارای بیشترین آمار مبتلا به سرطان پوست است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین با اشاره به اینکه آمار ابتلا به سرطان پوست درشهرستان تاکستان نسبت به سایر شهرستان‌های استان بیشتر گزارش شده است، گفت: مهم‌ترین عامل ابتلا به این بیماری تماس مستقیم با اشعه ماورای بنفش خورشید است.


کشف بیش از ۲۰ قطعه اشیاء عتیقه در بوئین زهرا
جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف 23 قطعه اشیاء عتیقه با دستگیری یک قاچاقچی اشیاء عتیقه در شهرستان بوئین زهرا خبر داد.


تغذیه و رسانه‌ از عوامل موثر در رشد تمایلات جنسی است/ نیمی ازمعضلات اجتماعی با ازدواج حل می‌شود
کارشناس امور خانواده با اشاره به نقش تغذیه و رسانه در رشد تمایلات جنسی بیان کرد: همانطور که در روایات و احادیث آمده ازدواج نیمی از ایمان است؛ از این رو می‌توان گفت نیمی از آسیب‌ها و مشکلات اجتماعی با ازدواج حل می‌شود.


گزارشی خواندنی از ناآرامی 9دی ماه قزوین
تک صدایی بلند شد: "مرگ بر فتنه گر، مرگ بر فتنه گر". کاسه صبری بود لبریز که چکه قطراتش، امواج خروشانی شد در دریای پرآشوب دل آن جماعت. امواجی که با برخورد به صخره های اراده و غیرت پژواکی نو میشد و طنینش غالب بر هر خرده صدایی.


راهپیمایی مردم قزوین علیه فتنه گران، نقشه‌های دشمن را خنثی کرد
در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین آمده است: مردم بصیر و همیشه در صحنۀ قزوین بار دیگر همسو با ملت آزاده ایران اسلامی، حماسه‌ای از جنس آگاهی و حضور آفریدند.


امسال 790 تن عسل در زنبورستان‌های استان تولید شد
کارشناس مسئول جهاد کشاورزی قزوین گفت: تعداد کلنی‌های زنبورعسل در استان 91 هزار و 476 کلنی است که این میزان کلنی در سال قبل 83 هزار و 728 کلنی بوده است.


۴ سال است عیدی و سنواتمان پرداخت نشده/ 90 کارگر اخراج شدند
کارگران شرکت ایران قوطی آن دسته از کارگرانی هستند که ما‌ه‌هاست حقوق نگرفته‌اند و با وجود اینکه طی 2 ماه گذشته اقدام به تجمع و اعتراض در مقابل استانداری قزوین کردند اما همچنان مشکلاتشان رفع نشده است.


دولت اعتباری برای انتقال آب سد طالقان ندارد/ بخش خصوصی وارد شود
استاندار قزوین گفت: در خصوص انتقال آب از سد طالقان باید مطلع باشیم که دولت اعتباری ندارد و باید بخش خصوصی را در کار مشارکت دهیم تا کارها متوقف نشود.


کاهش بارش‌ها در استان تا سال آینده ادامه دارد
مدیرکل هواشناسی استان قزوین گفت: کاهش بارش‌ها در استان تا فروردین سال آینده ادامه دارد و مهمترین چالش ما تداوم خشکسالی در استان قزوین است که باید برای آن تدبیر کنیم.


مرگ مرد میانسال بر اثر گازگرفتگی
رئیس فوریت‌های پزشکی قزوین گفت: یک راننده تریلی بر اثر مسمومیت با گاز co جان خود را از دست داد.


حفاران غیرمجاز در باغات قزوین دستگیر شدند
فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی استان گفت: تعداد ۳ نفر از حفاران غیر مجاز آثار تاریخی با تلاش نیروهای یگان حفاظت میراث فرهنگی قزوین در باغات روستای قدیم آباد دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.


رئیس سابق جهادانشگاهی قزوین و تراژدی‌هایی که پشت سر گذاشت/ وقتی تقوای سیاسی مدیران می‌میرد!
آنچه محمدحسین فائزی از نشر اکاذیب علیه جهاددانشگاهی و سنگ اندازی‌ها در کارهای علمی روایت کرد، منحصر در او نیست و امروز هرجای استان اگر مدیر جوان انقلابی باشد تحت فشارهای مشابه سیاسی قرار می‌گیرد.


۴۰ نفر از افراد موثر در اغتشاشات دستگیر شدند
دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: بالغ بر 40 نفر از افراد موثر در این اغتشاشات را دستگیر و 60 نفر را شناسایی کردیم که دخالت‌های مستقیم در این اقدامات خرابکارانه را داشتند.


راهپیمایی وحدت بخش مردم نقشه‌های دشمنان را خنثی کرد
استاندار قزوین گفت: مردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی شکوه وحدت، نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.


قوای سه‌گانه مطالبات رهبری را به‌خوبی پاسخ نداده‌اند/ نمره مسئولان در حوزه پاسخگویی به انتظارات مردم بسیار ضعیف است
نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: قوای ما مطالبات رهبری را که نیازهای اقشار مختلف مردم است به خوبی پاسخ نداده اند، به طور نمونه آنان در حوزه اقتصاد مقاومتی چقدر توانسته اند پاسخگوی مردم باشند؟ نمره مسئولین اجرایی در این حوزه بسیار ضعیف است.


عملکرد کابینه آقای روحانی قابل دفاع نیست
رئیس شورای اصلاح طلبان استان قزوین گفت: اقدامات بخشی از همین مخالفین نظام سبب شد تا فرصت‌طلب‌ها شعارهای ساختارشکنانه و توهین‌آمیز سردادند.


مجلس از پیگیری مطالبات به‌حق مردم از مجاری قانونی حمایت می‌کند
رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: بدیهی است پیگیری مطالبات مردمی همراهی خدمتگزاران و منتخبین استان را در مجلس شورای اسلامی قطعا دربر خواهد داشت و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.


کشته‌شدن چندنفر در اغتشاشات تاکستان واقعیت ندارد/ دستگیری لیدرهای آشوبگران
دادستان عمومی و انقلاب تاکستان گفت: شایعات مطرح شده پیرامون کشته شدن چند نفر در تاکستان در جریان اغتشاشات اخیر تکذیب می‌شود.


اجرای حکم نباید به تعطیلی واحد تولیدی منجر شود
رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: در صورت منتهی شدن پرونده مربوط به مراکز تولیدی و قطعی شدن آن ترتیبی اتخاذ شود که اجرای حکم به هیچ نحو به تعطیلی واحد تولیدی منجر نشود.


انتهای پیام/9003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان