۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین کماندارقزوینی به تیم ملی دعوت شد/ برگزاری آزمون ارتقاء کمربند تکواندو
کد خبر: ۲۷۰۵۵۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ ساعت: ۱۱:۳۸ ↗ لینک کوتاه

اخبار کوتاه ورزشی استان؛

کماندارقزوینی به تیم ملی دعوت شد/ برگزاری آزمون ارتقاء کمربند تکواندو

پس از برگزاری اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان، ۵ کماندار به دور جدید تمرینات دعوت شدند که بر این اساس نام اسماعیل عبادی کماندار شایسته و ارزنده استان و کشورمان نیز دیده می‌شود.

 کماندارقزوینی به تیم ملی دعوت شد/ برگزاری آزمون ارتقاء کمربند تکواندو
به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین ؛ گزیده ای از مهمترین اخبار ورزشی استان قزوین را در ادامه می‌خوانید.

تیم درمانگاه مهرگان قهرمان مسابقات لیگ بدمینتون بانوان استان
تیم بدمینتون بانوان درمانگاه مهرگان قزوین موفق شد عنوان قهرمانی رقابت‌های بدمینتون لیگ بانوان استان قزوین را به خود اختصاص دهد.

در این رقابت‌ها که به میزبانی شهرستان آبیک برگزار شد تیم نماینده آبیک دوم شد و شهید رجایی قزوین در جایگاه سوم ایستاد.

در این رقابت‌ها 4 تیم حضور داشتند که بصورت رفت و برگشت باهم به رقابت پرداختند، در مسابقات لیگ بدمینتون استان قزوین در دور رفت، تیم درمانگاه شبانه‌روزی مهرگان قزوین با 12 امتیاز اول شد، تیم هیأت بدمینتون آبیک با 10 امتیاز به مقام دوم دست یافت، هیأت بدمینتون شهر محمدیه با هشت امتیاز سوم شد و تیم شهید رجایی قزوین با 6 امتیاز به کسب مقام سومی بسنده کرد.

هفته سیزدهم رقابت‌های والیبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور
هفته سیزدهم رقابت‌های والیبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور فردا یکشنبه با شش دیدار پیگیری می‌شود و تیم شهرداری قزوین در خانه به مصاف توپکاه بابلسر خواهد رفت.

هفته ششم دور برگشت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک مردان جام شهید «محسن حججی» روز پنج شنبه با یک دیدار در سیرجان آغاز شد و شش دیدار دیگر این هفته روز یکشنبه در شهرهای ارومیه، نور، قزوین، مریوان، کرمان و اراک پیگیری می‌شود که در یکی از این دیدارها تیم شهرداری قزوین در خانه به مصاف توپگاه بابلسر خواهد رفت.

تیم توپکاه بابلسر در قزوین به مصاف شهرداری این شهر می‌رود که با هشت برد و 23 امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارد.

قزوینی‌ها نگرانی بابت صعود ندارند، اما به دنبال جایگاه بهتر در جدول برای بازی‌های آسانتر در مرحله پلی آف هستند.

توپکاه در دیدار رفت سه بر دو مغلوب شهرداری قزوین شد و این هفته در اندیشه جبران نتیجه است اما رقابت با نماینده قزوین در زمین حریف کار آسانی برای آنان نخواهد بود.

در گروه یک لیگ دسته یک مردان حضور تیم های شهرداری جوان ارومیه، راه یاب ملل مریوان و شهرداری قزوین در مرحله پلی آف قطعی شده است؛ این دیدار ساعت 15:30 یکشنبه در سالن شهید بابایی قزوین برگزار خواهد شد.

برگزاری آزمون ارتقاء کمربند تکواندو استان قزوین

آزمون ارتقاء کمربند قرمز تا مشکی پوم و دان 2 دوره 243 در دو بخش مردان و زنان به میزبانی هیات تکواندو استان قزوین برگزار می‌شود.

این آزمون در دو بخش مردان و زنان برگزار خواهد شد که آزمون زنان 12 بهمن ماه و و آزمون مردان روز 13 بهمن ماه در محل خانه تکواندو استان به ادرس قزوین خیابات غیاث آباد ورزشگاه الغدیر انجام می‌شود.

متقاضیان می‌توانند حداکثر تا روز دوشنبه - 25 دی ماه جهت ثبت نام اقدام کنند.

اسماعیل عبادی در بین ملی پوشان
پس از برگزاری اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان، 5 کماندار به دور جدید تمرینات دعوت شدند که بر این اساس نام اسماعیل عبادی کماندار شایسته و ارزنده استان و کشورمان نیز دیده می‌شود.

از بین 23 کماندار دیگر، کادر فنی در این هفته تصمیم خود را برای حضور در تیم ملی اعلام خواهند کرد که در بین نفرات نام محمد معدندار دیگر کماندار شایسته استان نیز دیده می‌شود، نفرات مورد نظر کادر فنی هفته جاری اعلام خواهند شد.

یخ‌نورد قزوینی در مسابقات لید کاپ فرانسه در جایگاه چهاردهم ایستاد
مهدی تقی‌خانی یخ‌نورد شایسته و ارزنده قزوینی در مسابقات لید کاپ فرانسه در جایگاه چهاردهم ایستاد.

برای نخستین بار مسابقات ترکیبی یخ‌نوردی در شهر شامپاگنی فرانسه و در دو رشته لید و سرعت به صورت ترکیبی برگزار شد.

مهدی تقی‌خانی یخ‌نورد جوان و آینده‌دار استان قزوین و کشور برای کسب تجربه‌ای جدید در این مسابقات حضور داشت.

در مسابقات لید کاپ یخ‌نوردی فرانسه مهدی تقی‌خانی در رده چهاردهم قرار گرفت، در ادامه مسابقات یخ‌نوردی شامپاگنی فرانسه(گرایش لید) در فینال این رشته برای نخستین بار با تایم صعود چهار دقیقه همه ورزشکاران حرفه‌ای را به چالش کشاند.

مسیر فینال بسیار جذاب و تکنیکی بود و ترکیبی از یخ‌نوردی و دراتولینگ طراحی شده بود. مهدی تقی‌خانی از یخ‌نوردان جوان کشور در رقابت با قهرمانان جهان در فینال، در جایگاه چهاردهم ایستاد.لئونا لدوانت از فرانسه در جایگاه نخست و دو ورزشکار روس ماکسیم تومیلوف و نیکولای کازولوو در جایگاه دوم مشترک قرار گرفتند.

رقابت‌های سرعت امروز شنبه 23 دی ماه سال جاری در منطقه L’Argentière-La-Bessée فرانسه به صورت سینگل برگزار می‌شود.

گفتنی است، لئونا لدوانت در مسابقات لیخنشتاین در رده سنی زیر 19 سال قهرمان جوانان جهان شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان