۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین رسانه‌ها مطالبه‌گری از مسئولان را جدی‌تر بگیرند
کد خبر: ۲۷۰۵۲۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ ساعت: ۱۴:۴۱ ↗ لینک کوتاه

مسئول بسیج رسانه استان قزوین:

رسانه‌ها مطالبه‌گری از مسئولان را جدی‌تر بگیرند

مسئول بسیج رسانه استان قزوین گفت: کار رسانه‌ها بعد از اتفاقات اخیر سنگین‌تر شد و باید نقاط قوت و ضعف گفته شود و مطالبه گری را از مسئولان داشته باشیم؛ زیرا رهبری فرمودند گفتن کار رسانه‌هاست و اجرای مطالبات وظیفه دولت است.

رسانه‌ها مطالبه‌گری از مسئولان را جدی‌تر بگیرند
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ محمد کشاورز، مسئول بسیج رسانه استان قزوین ظهر امروز(پنج شنبه) در اختتامیه جشنواره "ابوذر" در سالن اجتماعات قائم اظهار کرد: ۲۱دی ماه سالروز شهادت خبرنگار شجاع صدا و سیما و رزمنده دفاع مقدس شهید "غلامرضا رهبر" است که به نام روز بسیج رسانه نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران رزمندگان فرهنگی عرصه جنگ نرم هستند، ابراز کرد: عصر حاضر هنگامه ای حساس است، عصری که در آن رسانه‌ها به عنوان نهادهای تاثیرگذار در افکار عمومی هدایت و مدیریت جامعه را برعهده دارند.

این مسئول ادامه داد: امروز از رسانه‌ها به عنوان رکن چهارم دموکراسی یاد می‌شود و جریان آزاد اطلاعات به عنوان یک ثروت مهم عنوان می‌گردد؛ مطبوعات در کشورمان در برهه‌های مختلف تاریخ نقش خود را به خوبی ایفا کرده اند.

وی اذعان کرد: بی شک انتظار از رسانه‌ها و مطالبه عمومی مردم بیش از آن چیزی است که رسانه‌های ما اعم از مکتوب و صوتی یا فضای مجازی به آن همت گمارده اند.

کشاورز ابراز کرد: گفتمان سازی آرمان‌های انقلاب اسلامی و منویات رهبری یکی از مطالبه‌ها در حوزه رسانه است، سازمان بسیج رسانه در تلاش است با هم افزایی رسانه‌های انقلابی استان در مسیر گفتمان سازی آرمان‌های انقلاب و منویات رهبری قدم بردارد.

وی عنوان کرد: رسانه تیغی دولبه است، از این جهت که اگر در دوست هم باشد اما خوب مدیریت نشود می‌تواند آسیب زا باشد.

مسئول بسیج رسانه استان قزوین با بیان اینکه مردم در هر دوره ای پشتیبان اصلی نظام هستند، گفت: باتوجه به مردم پایه بودن امنیت در جمهوری اسلامی ایران باید به افکار عمومی توجه ویژه شود و این توجه نباید فقط در عرصه سیاست و انتخابات به کار برده شود.

وی تصریح کرد: اگر رسانه‌های دشمن از فتنه و اغتشاشات اخیر بگیریم دیگر فتنه معنای خود را از دست می‌دهد؛ پس نقش رسانه بسیار بااهمیت بوده و رسانه‌های ارزشی و انقلابی باید به دفاع از ظرفیت‌های کشور بپردازند.

کشاورز عنوان کرد: کار رسانه‌ها بعد از اتفاقات اخیر سنگین تر شد و باید نقاط قوت و ضعف گفته شود و مطالبه گری را از مسئولان داشته باشیم؛ زیرا رهبری فرمودند گفتن کار رسانه‌هاست و اجرای مطالبات وظیفه دولت است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان