۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین بیش از ۷ کیلوگرم مواد مخدر در قزوین کشف شد
کد خبر: ۲۷۰۵۲۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ ساعت: ۱۳:۴۰ ↗ لینک کوتاه

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان:

بیش از ۷ کیلوگرم مواد مخدر در قزوین کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف بیش از ۷ کیلوگرم مواد مخدر در قزوین خبرداد.

بیش از ۷ کیلوگرم مواد مخدر در قزوین کشف شد
سرهنگ بیژن خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با موا مخدر استان در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر و برخورد قاطعانه با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی از قاچاق و انتقال مقادیری موادمخدر به استان از طریق یک قاچاقچی مطلع شدند.

این مقام انتظامی در این خصوص بیان کرد: ماموران مبارزه با مواد مخدر پس از بررسی‌های لازم در خصوص نحوه و زمان انتقال مواد مخدر بلافاصله محور های ورودی استان با انجام طرح ایست و بازرسی به کنترل خودروهای عبوری پرداختند.

وی افزود: با گسترش چتر اطلاعاتی و در بررسی های لازم ماموران مشخص شد قاچاقچی مواد حین برگشت به قزوین در جاده قدیم "کرج – قزوین" در محدوده شهرستان "البرز" خودروی "پیکان " حامل مواد مخدر را شناسایی و توقیف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اضافه کرد: در این اقدام ماموران، راننده سواری پیکان دستگیر و در بازرسی از خودرو مقدار 7 کیلو و 500 گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد.

خدایی تصریح کرد: متهم پس از انتقال به مقر پلیس با تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضائی با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شدند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان