۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین اغتشاش برای بیان مطالبات منطقی نیست/ آشوبگری‌ها موجب تعطیلی نمایشم شد
کد خبر: ۲۷۰۴۹۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ ساعت: ۸:۱۰ ↗ لینک کوتاه

بازیگر قزوینی:

اغتشاش برای بیان مطالبات منطقی نیست/ آشوبگری‌ها موجب تعطیلی نمایشم شد

بازیگر قزوینی گفت: اصلا منطقی نیست که به خاطر بیان برخی مشکلات باعث ایجاد دلهره در کودکان و مردم شهرمان شویم.

اغتشاش برای بیان مطالبات منطقی نیست/ آشوبگری‌ها موجب تعطیلی نمایشم شد
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ؛ مرتضی رحمانی بازیگر قزوینی اظهار کرد: هیچ جامعه‌ای بدون برقراری نظم و آرامش نمی‌تواند شرایط خوبی برای شهروندان داشته باشد و به اهداف خود برسد.

وی افزود: نمی‌شود منکر این شد که مردم مشکلات اقتصادی ندارند و در شرایط سخت زندگی می‌کنند و مسئولان باید در رفع این معضلات فکر و اقدام جدی انجام دهند.

این هنرمند قزوینی در ادامه با بیان اینکه مسئولان باید راهکاری را برای بیان انتقادات مردم فراهم کنند گفت: رسانه‌ها و مطبوعات نقش مهمی در بیان مطالبات مردم و رساندن آن به گوش مسئولان دارند.

رحمانی عنوان ابراز کرد: گاهی بی اعتنایی و بی تفاوتی مسئولان نسبت به مشکلات مردم، شرایط جامعه را بر هم می‌زند و موجب بروز اعتراضات از سوی مردم می‌شود.

وی تصریح کرد: همه این مشکلات دلیل بر این نمی‌شود که آرامش جامعه بر هم زده شود و همه مردم می‌دانند که امنیت یکی از ضروری‌ترین نیازهای یک زندگی آرام است و همه اقشار در امنیت است که می‌توانند به زندگی روزمره خود ادامه دهند.

بازیگر تئاتر در ادامه افزود: اگر قرار باشد ما هر اعتراضی را با تخریب شیشه‌ها و آتش زدن ماشین‌ها بیان کنیم دیگر نمی‌شود اسم این اقدامات را نقد گذاشت.

رحمانی با بیان اینکه بسیاری از مواقع مواردی را از کشورهای خارجی الگو می‌گیریم اضافه کرد: می‌بینیم که در کشورهای اروپایی وقتی اعتراضی به مسئله‌ای دارند در نهایت تنها کاری که می‌کنند اعتراض در سکوت و یا دست از کار کشیدن است تا مسئولان به آن‌ها پاسخگو باشند.

وی اعتراضات هنجارشکنانه جز اینکه نظم و آرامش جامعه را بر هم بزند هیچ نتیجه دیگری ندارد عنوان کرد: من به عنوان یک هنرمند در زوهای آشوب به علت فضای متشنج مجبور به تعطیلی نمایشم شدم و اگر قرار باشد اعتراضات موجب مختل شدن زندگی مردم شود، آن جامعه فضای آرامی برای زندگی نخواهد بود.

این هنرمند قزوینی گفت: هر انتقاد و اعتراضی وجود دارد باید در فضایی آرام و با گفت‌وگو حل شود و من فکر می‌کنم که در قرنی زندگی می‌کنیم که دیگر حرف‌ها را با چوب و چماق نمی‌زنند و منطقی نیست.

رحمانی افزود: اصلا منطقی نیست که به خاطر بیان برخی مشکلات باعث ایجاد دلهره در کودکان و مردم شهرمان شویم و چنین اتفاقاتی موجب سوء استفاده آدم‌های فرصت‌طلب می‌شود.

وی تشریح کرد: بخشی از این معترضین را جوانان و نوجوانای تشکیل می‌دهند که درگیر هیجانات شده‌اند و کودکانه با این جریانات برخورد می‌کنند.

این هنرمند قزوینی گفت: بازیگر تئاتر عواملی هستند که می‌خواهند از این اتفاقات بهره‌برداری به نفع خود داشته باشند و منافقانی هستند که منتظرند تا در چنین موقعیت‌هایی به نظام ضربه بزنند و اقدامات مخربانه‌ای را انجام دهند.

رحمانی در پایان با بیان اینکه حس خوبی نسبت به اغتشاشات رخ داده در روزهای اخیر ندارم افزود: آرامش یکی از موهبت‌های بی نظیر خداوند است که باید قدر آن را بدانیم.
انتهای پیام/2002

منبع: شاخص نیوز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان