۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۱۳ پروژه صنعت برق در استان قزوین افتتاح شد
کد خبر: ۲۷۰۴۸۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ ساعت: ۱۵:۹ ↗ لینک کوتاه

با حضور مدیرعامل توانیر؛

۱۳ پروژه صنعت برق در استان قزوین افتتاح شد

۱۳ پروژه صنعت برق در بخش‌های توزیع و فوق توزیع با اعتباری بالغ بر ۴۲۳ میلیارد و ۲۵۲ میلیون ریال با حضور مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توانیر در استان قزوین افتتاح شد.

 ۱۳ پروژه صنعت برق در استان قزوین افتتاح شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ مهندس آرش کردی مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توانیر پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) در آیین افتتاح پروژه‌های صنعت برق استان قزوین که در سالن اجتماعات شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: مشترکین برق که خدمات دریافت می‌کنند، شاید متوجه پیچیدگی و تعاملاتی که منجر به دریافت خدمات توسط آنها می‌شود، نباشند چراکه برای آنها تداوم، اقتصادی بودن و همیشگی بودن این خدمت مهم است.

وی افزود: صنعت برق، صنعت شناخته شده‌ای است و باتوجه به اینکه یک خدمت حساس، زیربنایی و توسعه ساز و اساسی را به کشور ارائه می‌دهیم، باعث افتخار و تقدیر است، زیرا یک خدمت اثرگذار است و زندگی و همه ارکان جامعه به آن ربط دارد و روزبه روز نیز، این گستردگی و نیاز بیشتر می‌شود.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توانیر خاطرنشان کرد: در صنعتی کار می‌کنیم که از دیدگاه‌ها و زوایای مختلف می‌توان به آن نگاه کرد، هم از دیدگاه حجم و گستردگی و به هم پیوستگی شبکه و هم به لحاظ دیدگاه اقتصادی که دارای اقتصاد پیچیده و حساس و اثرپذیر و اثرگذاری در کل مجموعه اقتصاد کشور است.
وی تصریح کرد: صنعت برق به عنوان زیربنای زیربناهای دیگر و در حد نهایی تکنولوژی‌ها در بخشهای مختلف است که بشر به آن دست یافته و به عنوان بالاترین دستاورد مهندسی بشر تلقی می‌شود.

کردی بیان کرد: علی‌رغم همه مشکلاتی که در کمتر از یک دهه اخیر شاهدش بودیم و هر صنعت و بخشی را می‌توانست دچار تبعات سنگینی کند؛ اما با همت و تلاش مدیران و کارکنان صنعت برق این صنعت هرگز به لحاظ ارائه خدمت رو به افول نگذاشته است.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توانیر عنوان کرد: صنعت برق دارای ذی‌نفعانی است که به لحاظ حمایت و پشتیبانی صنعت برق در محافل و مراجع قانونگذاری و تصمیم گیری همچون دولت می‌توانند در صنعت برق اثرگذار باشند و همچنین گروه دیگر ذی‌نفعان مشترکین و مصرف کنندگان برق و کارگزاران بخش صنعت برق است که در تعامل با سایر بخش‌ها هستند.

وی ادامه داد: آنچه که باعث ایجاد مشکل و تنگا برای ما شده، وجود اختلاف دیدگاه در این 3 بخش است، یعنی ما در درون خود یک سری مسائل و نظرات و استانداردهایی داریم؛ اما اینکه چقدر موفق شدیم که نظرات خود را با قانونگذاران، سرمایه گذاران و مشترکین و دولت هماهنگ کنیم از نقاط مغفول کار ما بوده است.

کردی تصریح کرد: نگاه ما به صنعت برق کشور همواره توسعه محور بوده به طوریکه هرچه مصرف زیاد شده، تولید نیز افزایش یافته است؛ حال در مقطعی از زمان نیز این درصدها منطبق با رشد اقتصادی کشور نبوده است.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توانیر خاطرنشان کرد: شاید به شکلی از دیدگاه مشترکین، صنعت برق در بخش توزیع متبلور است ما نیز یا یک برنامه ریزی ویژه و کلان برای شرکت‌های توزیع در تلاش برای کمترین خاموشی و بالاترین کیفیت در ارائه خدمات به مشترکین هستیم.

وی تصریح کرد: برق استان قزوین با همت و تلاش مدیران و کارکنان استان طی چند دهه اخیر، به نسبت معدل و میانگین از وضعیت قابل قبولی برخوردار است که نزدیک بودن استان قزوین به پایتخت و قرار گرفتن در مسیر شاهراه ترانزیتی کشور در این مورد بی تاثیر نبوده است.

گفتنی است؛ 13 پروژه توزیع و فوق توزیع با اعتباری بالغ بر 423 میلیارد و 252 میلیون ریال با حضور مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توانیر در استان قزوین افتتاح شد.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان