۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین کشف بیش از ۳ کیلوگرم موادمخدر در قزوین
کد خبر: ۲۷۰۴۸۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ ساعت: ۱۲:۴۰ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی استان خبرداد:

کشف بیش از ۳ کیلوگرم موادمخدر در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف مقدار ۲ کیلوگرم هروئین و یک کیلو و ۵۰۰ گرم شیشه در یک عملیات پلیسی در قزوین خبر داد.

 کشف بیش از ۳ کیلوگرم موادمخدر در قزوین
سردار مهدی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با رصد و اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یک قاچاقچی سابقه دار در امر خرید وفروش مواد مخدر مطلع شدند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با بررسی‌های لازم واقدامات فنی پلیسی در جریان انتقال مقادیری مواد مخدر توسط این قاچاقچی از استان تهران به قزوین شدند.

فرمانده انتظامی استان افزود: ماموران بلافاصله با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان البرز در مبادی ورودی شهر قزوین مستقر و با اجرای طرح ایست و بازرسی به کنترل خودروهای عبوری پرداختند.

محمودی اضافه کرد: حین کنترل خودروها، قاچاقچی مواد مخدر با مشاهده ماموران در چهار راه "ولی عصر (عج)" شهر قزوین ،متواری که بلافاصله با اقدام به موقع پلیس ،خودرو متوقف وراننده دستگیر شد.

وی عنوان داشت: در بازرسی ماموران از خودرو مقدار 2 کیلوگرم هروئین و یک کیلو و 500 گرم شیشه کشف و خودرو توقیف ومتهم به مقر پلیس منتقل شد.

محمودی در پایان تصریح کرد : متهم سابقه دار پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان