۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ایمن‌سازی و تجهیز مدارس نیازمند ۴۰ هزار میلیاردتومان اعتبار است
کد خبر: ۲۷۰۴۷۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ ساعت: ۱۱:۲۸ ↗ لینک کوتاه

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور:

ایمن‌سازی و تجهیز مدارس نیازمند ۴۰ هزار میلیاردتومان اعتبار است

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گفت: هم اکنون برای ایمن سازی و تجهیز مدارس کشور به ۴۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که تامین آن از توان دولت خارج است و سعی داریم از حمایت قاطبه ملت استفاده کنیم.

ایمن‌سازی و تجهیز مدارس نیازمند ۴۰ هزار میلیاردتومان اعتبار است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ دکتر محمدرضا حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) با زاهدی استاندار قزوین دیدار و گفت‌وگو کرد.

محمدرضا حافظی در این دیدار اذعان کرد: خیرین در سازندگی کشور نقش موثری دارند و زندگی این قشر از جامعه حقیقتا" برای سایرین الگو و عبرت آموز است.

وی افزود: مشارکت خیرین در ساخت و ایجاد مراکز آموزشی، درمانی و خدماتی از جنس مشارکت در جهاد مقدس است.

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور تصریح کرد: بزرگترین خیرین مدرسه ساز خود دانش آموزان هستند که با قلک‌های اهدایی خود در سازندگی این مراکز آموزشی و تربیتی مشارکت دارند. 

حافظی با اشاره به نهضت ساخت مدارس خیر ساز در سطح کشور و استان قزوین خاطرنشان کرد: هم اکنون برای ایمن سازی و تجهیز مدارس کشور به 40 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که تامین آن از توان دولت خارج است و سعی داریم از حمایت قاطبه ملت استفاده کنیم.

گفتنی است؛ در این دیدار زاهدی استاندار قزوین از آمادگی استان قزوین برای حمایت و تامین زیرساخت‌های لازم جهت احداث مدارس و مراکز آموزشی با مشارکت خیرین خبر داد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان